#OdKulis: Robert Karaś w projekcie „Vistula z pasją”

#OdKulis: Robert Karaś w projekcie „Vistula z pasją”
Vistula postanowiła zerwać ze stereotypowym wizerunkiem marki wyłącznie szyjącej garnitury i swoją inicjatywą „Vistula z pasją” pokazać, że każdy mężczyzna znajdzie coś dla siebie w butikach marki. Jak #OdKulis wyglądało tworzenie tego projektu?
O autorze
2 min czytania 2018-09-03

W cyklu #OdKulis pokazujemy, jak wyglądają najciekawsze kampanie i działania od wewnątrz: jak w praktyce wygląda realizacja, z jakimi najtrudniejszymi wyzwaniami muszą się zmierzyć twórcy oraz jakie nieplanowane i zaskakujące zdarzenia miały miejsce. Tym razem przedstawiamy kulisy realizacji projektu „Vistula z Pasją”, którego pierwszym ambasadorem został Robert Karaś – mistrz świata na dystansie potrójnego Ironmana.

Autorzy i pomysłodawcy projektu

Pomysłodawcą oraz autorem projektu „Vistula z Pasją” jest dział marketingu i PR marki Vistula.

Koncepcja

„Vistula z Pasją” to inicjatywa, której misją jest wspieranie mężczyzn z inspirującymi zainteresowaniami i interesującą historią. Projekt ma na celu promowanie wizerunku ciekawych ambasadorów, którzy dzięki pasji osiągają w życiu sukces. Jedną z pierwszych osób, którą zaprosiliśmy do współpracy był Robert Karaś – mistrz i rekordzista świata na dystansie potrójnego Ironmana. Aktualnie lista ambasadorów jest długa.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Chcemy pokazać, że każdy mężczyzna może wyglądać świetnie. Projekt polega na realizacji sesji zdjęciowej oraz filmu, podczas którego bohater opowiada o swoim życiu i pasji. Każdego ambasadora widzimy w stylizacjach od Vistuli, specjalnie dopasowanych do jego stylu i tego, w czym czuje się swobodnie. Tym sposobem pokazujemy, że Vistula nie jest wyłącznie marką szyjącą garnitury – ubrania znajdą tu dla siebie poeci, kompozytorzy, sportowcy, filmowcy – każdy mężczyzna.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Realizacja

Do sesji przygotowujemy się zazwyczaj kilka dni. Jeśli są to realizacje, które odbywają się poza Warszawą, planujemy je z większym wyprzedzeniem, nawet kilkutygodniowym.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Kolejny etap

Kolejne kroki to rozwijanie projektu z udziałem nowych ambasadorów – w planach mamy realizację sesji z kolejnymi sportowcami, a także z mężczyznami, dla których pasją jest muzyka czy sztuka. Jesteśmy również świadkami rozwoju naszych bohaterów, którzy w nagrywanym materiale mówią nam o swoich marzeniach, a chwile potem je spełniają, osiągając kolejne sukcesy – to inspiruje. Vistula od lat ubiera sportowców, osobistości ze świata kultury czy polityki. I to się nie zmieni. Chcemy być postrzegani jako narodowy krawiec, a to zobowiązuje.

Wyzwania

Największym wyzwaniem okazało się dopasowanie wspólnych terminów nagrań. Jest to związane z intensywnym kalendarzem zawodowym naszych ambasadorów.

Niespodzianki i nieplanowane sytuacje

Niespodzianki i nieplanowane zdarzenia chyba jeszcze przed nami. Staramy się przewidzieć każdą ewentualność oraz dbamy o to, aby każda sesja była przygotowana profesjonalnie.

Wnioski na przyszłość

Praca przy projekcie „Vistula z pasją” utwierdziła nas w przekonaniu, że warto wspierać mężczyzn, którzy poprzez ciężką pracę, talent, a także ogromną radość i satysfakcję, inspirują innych do działania. Vistula, jako lider na polskim rynku mody, umożliwia młodym sportowcom zaistnienie. Podczas współpracy z naszą marką, ambasadorzy dostają propozycję wywiadów, są też zapraszani do telewizji.

 

Patrycja Hatalska
dyrektor marketingu Vistula