Jak co roku, na nośnikach AMS prezentowane będą kreacje upamiętniające wybuch Powstania Warszawskiego. Tym razem, dzięki możliwościom systemu Digital Citylight, materiały promocyjne akcji „Nie zapominaj o Godzinie W” zostaną dopasowane do pory dnia. Automatycznie i w czasie rzeczywistym odliczany będzie czas do godziny 17:00 1 sierpnia. To właśnie w Godzinie „W” Polacy zatrzymują się, by minutą ciszy uczcić pamięć bohaterów Powstania Warszawskiego.
Na cyfrowych nośnikach spółki AMS będzie można też zobaczyć informacje i archiwalne zdjęcia w historycznym cyklu Cityinfo: „Poczuj historię” oraz sprawdzić swoją wiedzę w specjalnie przygotowanym na tę okazję quizie. Dodatkowo komunikat o wydarzeniu pojawi się na pasku informacyjnym w miejscu wyświetlania aktualnej daty i godziny za pomocą reklamy natywnej, czyli treści reklamowej spójnej wizualnie i treściowo z miejscem jej emisji.
Zobacz również
Wyróżnikiem tworzonego przez nas Smart OOH są ciekawe, aktualne i użyteczne działania integrujące mieszkańców miast. Nasze autorskie treści angażują, nadając przestrzeni miejskiej użyteczność społeczną w odpowiednim miejscu i czasie – mówi Tomasz Muraszko, Head of Product Marketing z AMS. – Jesteśmy dumni, mogąc wykorzystać możliwości digital OOH, by dbać o naszą wspólną historię, przypominać o ważnych wydarzeniach i towarzyszyć mieszkańcom miast w ważnych dla nich momentach – dodaje.