„Odnajdź w sobie siłę” – Jan Błachowicz nowym ambasadorem marki Predator

Jan Błachowicz, mistrz federacji UFC, został ambasadorem gamingowej linii Predator należącej do firmy Acer. Współpraca sportowca z firmą odbywać się będzie pod hasłem „Odnajdź w sobie siłę”.
O autorze
1 min czytania 2021-02-24

Pochodzący z Cieszyna Jan Błachowicz to wielokrotny zwycięzca niezwykle popularnych walk MMA, grappler i zawodnik boksu tajskego. Zawodową karierę w mieszanych sztukach walki rozpoczął w 2007 r. W latach 2011 – 2014 był międzynarodowym mistrzem KSW, a od 2015 r. związany jest z amerykańską federacją UFC. We wrześniu ubiegłego roku wywalczył w niej tytuł mistrza wagi półciężkiej.

Jan Błachowicz jest wybitnym sportowcem, który z żelazną konsekwencją realizuje swoje marzenia. Aktualnie sięgnął po najwyższy tytuł sportowy, ale nie zatrzymuje się. Predator jako marka skierowana dla graczy ma dokładnie ten sam charakter. Niezależnie od sytuacji wspiera swoich użytkowników w dążeniu do realizacji marzeń. Uwagę producenta oprócz osiągnięć sportowych, zwrócił również charakter Jana Błachowicza poza oktagonem oraz fakt, że jest graczem. Nieustępliwość i ambicja w dążeniu do celu doskonale wpisują się w DNA marki Predator.

– Oprócz zaangażowania w karierę na profesjonalnym ringu, Jan Błachowicz jest również wielkim miłośnikiem gamingu. Determinacja i dyscyplina, które sprawdzają się podczas walk w oktagonie, są również gwarancją sukcesu podczas rozgrywki w świecie wirtualnym. Bardzo nas cieszy, że Jan Błachowicz został ambasadorem marki Predator. Współpraca ze sportowcem realizowana będzie pod hasłem „Odnajdź w sobie siłę”, bo ciągłe poszukiwanie nowej energii do działania to wartość bliska nie tylko mistrzom sportu, lecz również marce Predator – powiedział Łukasz Łopuszyński, country manager w Acer Polska.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Doświadczenia wyniesione z ringu staram się wykorzystywać również w chwilach, kiedy odpoczywam od sportu. Czas wolny od treningów poświęcam m.in. gamingowi, w którym siła woli i pokonywanie własnych słabości są równie ważne, jak podczas bezpośredniej walki z przeciwnikiem. Bardzo się cieszę, że będę mógł współpracować z marką Predator, której sprzęt zawsze ceniłem nie tylko za wyjątkową wydajność, lecz również za jakość wykonania, wytrzymałość i dbałość o najmniejsze detale – dodał Jan Błachowicz.

Motywem przewodnim kampanii jest hasło „Odnajdź w sobie siłę”, a sama akcja ma inspirować konsumentów do niepoddawania się i walki o stanie się mistrzem. Wspiera wiarę w to, że nasi gracze mają w sobie pokłady nieposkromionej mocy, które pozwolą im stać się niezwyciężonymi.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Współpracę Jana Błachowicza z marką Predator będzie można śledzić w mediach społecznościowych sportowca oraz na kanałach Predatora. Uzupełnią ją także działania digital i komunikacja PR. Producent sprzętu dla graczy będzie wspierał Jana Błachowicza podczas jego walk na ringu oraz towarzyszył w codziennym życiu, dostarczając mu produkty marki Predator.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się