Nowe witryny mobilne w ofercie Wirtualnej Polski zostały w całości wykonane w technologii HTML5/CSS3. Dzięki temu maksymalnie wykorzystują możliwości urządzenia, za pomocą którego są wyświetlane – serwis w pełni dopasowuje się do szerokości ekranu.
W smartfonach prezentowany jest widok jednokolumnowy, w tabletach (od 7 cali wzwyż) – w formie dwukolumnowej. Wszystkie nowe serwisy cechują się przejrzystością, a pojawiające się w nim materiały, tak jak w witrynach desktopowych – prezentują najnowsze wiadomości, galerie zdjęć, wideo, tabele, wyniki rywalizacji sportowych (w przypadku m.ekstraklasa.wp.pl i m.f1.wp.pl).
Zobacz również
– Internauci coraz chętniej i częściej korzystają z internetu mobilnego w telefonach i na tabletach, co bezpośrednio przekłada się na statystyki odwiedzin mobilnych serwisów WP.PL. Z miesiąca na miesiąc odsłony naszych witryn mobile zwiększają swój udział w ogólnej liczbie odsłon, dzięki czemu jesteśmy czołowym serwisem kontentowym w mobilnym WWW. Naszym celem jest utrzymanie pozycji lidera – mówi Paweł Janecki, Kierownik Zespołu Portal dla Komórek Wirtualnej Polski.
Twórcy serwisów nie zapomnieli również o licznej grupie użytkowników feature phone’ów czyli telefonów nieposiadających ekranów dotykowych i bez systemu operacyjnego. Dla nich serwisy prezentują się adekwatnie do możliwości, które oferują te telefony.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]