Odwrócenie ról w reklamie kremów eos

Odwrócenie ról w reklamie kremów eos
Firma eos wypuściła nową reklamę, w której podkreśla, że dzięki ich balsamom skóra jest tak miękka, że zazdroszczą jej nawet lisy.
O autorze
1 min czytania 2023-05-11

W reklamach czasem widzimy sytuacje, w których bohaterowie zamieniają się swoimi rolami – dzięki temu lepiej widzimy pewne schematy, które rządzą naszą kulturą. Odwrócenie ról może nie tylko dawać do myślenia, ale również przy okazji rozśmieszać.

Tak też jest w przypadku spotu marki eos. Jej bohaterem jest postać lisa, który mówi, że w dzisiejszych czasach nigdy nie wyszedłby z domu bez… swojego człowieka.

– Ludzie zawsze chcieli nosić mnie jako płaszcz. Ale teraz, kiedy używają kremu eos, aby uzyskać wyjątkowo miękką skórę, pomyślałem: „Co mnie powstrzymuje przed ich noszeniem?”. W ten sposób poznałem Margot – mówi ludzkich rozmiarów zwierzak, który na plecach ma przewieszoną dziewczynę.

Natomiast Margot, będąca w roli futrzanego szala, wspomina, że dzięki wykonywaniu swojego zdania ma na kredyt w college’u. Abstrakcyjne? Bardzo, ale właśnie często takie reklamy zapadają nam w pamięć i przy półce z kremami przypomnimy sobie właśnie ten zaskakujący obraz lisa z człowiekiem na karku. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Skóra tak miękka, że nawet miękkie rzeczy myślą, że jesteś miękki – mówi lektor na końcu reklamy.

Gama produktów marki eos obejmuje również krem do golenia dla mężczyzn Ultra Protect, balsamy do ust, masło shea, nawilżający balsam do ciała 24h, płyn do dezynfekcji rąk i wiele innych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS Aubrey Plaza parodiuje reklamy mleka roślinnego w kampanii od MilkPEP

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W najnowszej kampanii MilkPEP, gwiazda serialu „Biały Lotos” promuje markę Wood Milk, która produkuje mleko z drzew. Reklama stanowi parodię roślinnych alternatyw mleka.

PS 2 Promocja kosmetyku czy energetyki wodorowej?

Brytyjska modelka, aktorka i orędowniczka działań na rzecz klimatu łączy siły z firmą Vattenfall, aby wprowadzić na rynek „Industrial Emissions Face Mist”. Mgiełka do twarzy to sposób na pokazanie wodoru – rozwiązania wspomagającego redukcję emisji gazów cieplarnianych.