W badaniu zrealizowanym przez Morning Consult co czwarty Amerykanin szukał lub znalazł pracę za pośrednictwem Facebooka. By jeszcze bardziej ułatwić ten proces serwis utworzył dedykowaną sekcję Oferty pracy. Teraz została ona udostępniona wszystkim polskim użytkownikom platformy.
Jak to działa?
Zobacz również
Poszukiwanie pracy za pośrednictwem Facebooka jest szybkie, łatwe i bezpłatne. Wystarczy wejść w zakładkę Oferty pracy, zdefiniować zakres wyszukiwania – odległość, branżę oraz rodzaj poszukiwanej pracy i zacząć przeglądać oferty. Po wybraniu oferty należy kliknąć przycisk „Zgłoś kandydaturę”, a formularz aplikacyjny zostanie automatycznie wypełniony danymi z profilu na Facebooku. Oczywiście przed ostatecznym wysłaniem aplikacji istnieje możliwość jej edycji i uzupełnienia.
Zamieszczanie ofert przez firmy również nie sprawia żadnego problemu. Administratorzy stron firmowych mogą tworzyć ogłoszenia rekrutacyjne, które mogą pojawić się na stronie na Facebooku, w zakładce Oferty pracy, w zakładce Marketplace, a także w Aktualnościach. Ogłoszenia mogą zostać wsparte reklamowo, aby dotrzeć do najwłaściwszych kandydatów. Firmy mogą także zarządzać ogłoszeniami, aby prowadzić komunikację z aplikantami, umawiać rozmowy rekrutacyjne, lub wysyłać automatyczne przypomnienia za pośrednictwem Messengera.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]