Zmiany nas dzisiaj inspirują. Stały się nieodłącznym towarzyszem naszej codziennej rzeczywistości i mówiąc nieco przewrotnie – to akurat się nie zmieni. Co to oznacza dla nas obywateli, dla nas producentów, usługodawców, marketerów, a co dla nas badaczy, których najważniejszą rolą jest dostarczanie aplikowanej wiedzy? – pisze w zaproszeniu Rada Programowa w składzie: Anna Karczmarczuk (OFBOR, IPSOS) – Przewodnicząca, Marek Biskup (PTBRiO, Kantar MB), Agnieszka Getler-Kicman (DANONE), Małgorzata Olszewska (OFBOR, 4P research mix), Adam Polasz (PTBRiO, ONE11), Iza Rudak (ESOMAR, Maison&Partners), Anna Ściechowska (IKEA), Piotr Ślusarski (Unilever), Łukasz Tarnowski (VML, KRÓLICZA NORA, laureat Nagrody Publiczności Kongresu 2016), Jan Zając (Sotrender, Wydział Psychologii UW).
Hasłem przewodnim tegorocznej edycji Kongresu jest „Ogarnąć jutro”. Organizatorzy zapraszają do zgłaszania wystąpień w następujących blokach tematycznych:
Zobacz również
– Zrozumieć konsumenta jutra.
– Ludzki ,,bias”.
– Święty Graal, czyli łączenie danych z różnych źródeł.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
– Kompetencje jutra.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Jakość przede wszystkim! I we wszystkim!
– Respondent przyszłości.
Do 4 czerwca można zgłaszać propozycje wystąpień. Szczegóły zaproszenia znajdują się na www.kongresbadaczy.pl
Kongres Badaczy Rynku i Opinii odbędzie się w dniach 19-20 października 2017 roku w warszawskim hotelu Marriott. Organizatorami są: Organizacja Firm Badania Opinii i Rynku oraz Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii.
Więcej informacji na: www.kongresbadaczy.pl