… będzie w stanie sprostać potrzebom komunikacyjnym retailera przez najbliższe kilka lat. W ramach nowej platformy Ogilvy przejmuje klienta kompleksowo – od klasycznej komunikacji ATL po spektrum działań digitalowych. Pierwszą kampanią wprowadzającą nowy format będzie kampania w okresie poprzedzającym Boże Narodzenie, czyli największą okazję handlową w roku.
„Szukaliśmy partnera, który przełoży nasz nowy kierunek strategiczny na angażujące kreacje i po zapoznaniu się z projektami przetargowymi na niezwykle wyrównanym poziomie zdecydowaliśmy się na współpracę z Ogilvy & Mather. Urzekło nas bardzo dobre przygotowanie strategiczne ze zrozumieniem naszych potrzeb i wyzwań, a także świeży pomysł na rozwiązania kreatywne, które będą wyróżniać Decathlon w swojej kategorii” – stwierdził Wojciech Kozłowski, Decathlon Communication Manager.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
DECATHLON jest kolejną, zaraz po TESCO, marką w obszarze retail obsługiwaną przez Ogilvy & Mather.