Ogilvy & Mather promuje Krakuski Duelki

6 listopada wystartowała kampania promująca Duelki – ciasteczka marki Krakuski. Kreację i kampanię przygotowała agencja Ogilvy & Mather. Za produkcję spotu odpowiada dom produkcyjny Papaya.
O autorze
1 min czytania 2017-11-09

Komunikacja nowej kampanii Krakusków została stworzona z zamiarem pokazania wpływu, jaki ma historia i tradycja marki, na jej współczesny charakter. Bohaterem spotu jest cukiernik, dziedziczący pasję i zawód po swoim przodku, korzystający z tradycyjnych receptur, wzbogacając je o nowoczesne elementy (jak dodatek czekolady do kruchych ciastek z cukrem).

„Tradycja z nutą nowoczesności” każe nam spojrzeć na charakter Krakusków, przez pryzmat ich dotychczasowych osiągnięć i pozwala docenić smak i jakość produktów, ciesząc się ich współczesnymi rozwiązaniami. – mówi Elżbieta Twardowska Strategic Director Ogilvy & Mather. Nasza kampania jest pełna nawiązań do tradycji, smaków przeszłości we współczesnym anturażu. Za każdym razem oglądając reklamę można, jak w filmie, odkrywać kolejne elementy i wątki, prowadzące nas do wniosków – jak bogata w swym charakterze jest marka Krakuski.”

Kampania Krakusków obejmuje TV, działania w digitalu, POSy i działania sprzedażowe.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj