Ogilvy & Mather z nową kampanią „po 19zł na głowę w parze” dla nju mobile

Z początkiem marca wystartowała nowa kampania nju mobile „po 19zł na głowę w parze” promująca ofertę z rachunkiem dla dwojga. Komunikacja została przygotowana przez agencję Ogilvy & Mather.
O autorze
1 min czytania 2018-03-07

Konsumenci nie lubią dużych rachunków, dlatego nju mobile przygotowało wyjątkową ofertę dla par, w której użytkownicy mają „małe rachuneczki”.

Za 19 zł na głowę w parze abonenci nju mają wszystko bez limitu i od 10 do 30 GB. Większa ilość gigabajtów związana jest z unikalną ofertą sieci, która docenia i nagradza obecnych Klientów za to, że po prostu są. Wystarczy włączyć usługę „im dłużej, tym lepiej”, żeby cieszyć się coraz większymi korzyściami z użytkowania sieci nju mobile.

Za koncept kreatywny odpowiada agencja Ogilvy & Mather, za animacją studio ORKA, udźwiękowieniem spotu zajęło się studio dźwiękowe LUNAPARK, a zakupem mediów dom mediowy Initiative. Kampania obejmuje działania w TVC, digitalu i social mediach.

Agencja Ogilvy & Mather jest odpowiedzialna za strategię komunikacji i kompleksową obsługę kreatywną marki nju mobile od launchu marki w 2013r.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj