Konsumenci nie lubią dużych rachunków, dlatego nju mobile przygotowało wyjątkową ofertę dla par, w której użytkownicy mają „małe rachuneczki”.
Za 19 zł na głowę w parze abonenci nju mają wszystko bez limitu i od 10 do 30 GB. Większa ilość gigabajtów związana jest z unikalną ofertą sieci, która docenia i nagradza obecnych Klientów za to, że po prostu są. Wystarczy włączyć usługę „im dłużej, tym lepiej”, żeby cieszyć się coraz większymi korzyściami z użytkowania sieci nju mobile.
Zobacz również
Za koncept kreatywny odpowiada agencja Ogilvy & Mather, za animacją studio ORKA, udźwiękowieniem spotu zajęło się studio dźwiękowe LUNAPARK, a zakupem mediów dom mediowy Initiative. Kampania obejmuje działania w TVC, digitalu i social mediach.
Agencja Ogilvy & Mather jest odpowiedzialna za strategię komunikacji i kompleksową obsługę kreatywną marki nju mobile od launchu marki w 2013r.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce