Ogromna puszka przypominająca Pepsi pojawiła się właśnie w Warszawie, w samym centrum miasta, przy Pałacu Kultury i Nauki. Blisko 4,5 metra wysokości, 2 metry szerokości i 320 paneli LED o łącznej wadze prawie 3 800 kilogramów. Tak prezentuje się gigantyczna instalacja. Wszystko po to, aby odbiorcy mogli odkryć nową erę Pepsi i poznać odświeżony branding marki wzbogacony o elementy digitalowe: ruch i animacje, które nadają całości dynamizmu oraz skojarzeń z rytmem i energią.
Zobacz również
Wobec tego również atrakcja jest multimedialna i wchodzi ona w interakcję z człowiekiem. Wystarczy stanąć na wskazanym miejscu i za pomocą ruchu oraz gestów „poruszyć” puszkę, która zabierze uczestnika w podróż po pulsujących cyfrowych wizualizacjach. Odpowiada za to specjalnie zaprojektowana aplikacja. Połączenie możliwości środowiska Touchdesigner i silnika gamingowego Unreal Engine daje niezwykle angażujący, robiący wrażenie efekt.
Atrakcja jest darmowa i może niej skorzystać każdy, kto ma apetyt na chwilę beztroski i czerpania radości z nieskrępowanej zabawy.
W najbliższym czasie m.in. w Warszawie, Wrocławiu, Katowicach, Poznaniu i Trójmieście odbędą się inne aktywacje ambientowe, takie jak immersyjna puszka czy gigantyczny basen z kulkami.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Zdjęcia: mat. pras.
Słuchaj podcastu NowyMarketing