fot. adweek
Marka Crocs spersonalizowała na Snapchacie soczewkę, dzięki której mogliśmy strzelić sobie selfie z butem na głowie. Okazuje się, że w ciągu 10 dni od pojawienia się filtru wykorzystało go ponad 4 milionów użytkowników!
Zobacz również
Według agencji R / GA, soczewka opracowana dla marki gumowego obuwia była używana przez ponad 4 miliony osób w pierwszym tygodniu. Pomysł jakże absurdalny, okazał się niedorzecznie popularny!
Filtr został stworzony na potrzeby konkursu organizowanego przez markę, w którym do wygrania jest pakiet nagród o wartości ponad 400 dolarów. Zdjęcia jakie powstały w ranach akcji możecie zobaczyć na stronie organizatorów.
Widząc, jak wiele radości mają nasi fani i jak wiele Snapów jest wysyłanych do naszego konkursu, potwierdza się fakt, że była to wspaniała decyzja! Powiedział CMO marki Terence Reilly.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Konkurs jest częścią „Come As You Are” kampanii marki Crocs, która zaprosiła do współpracy aktorkę Drew Barrymore, by ta śpiewająco poruszyła najważniejsza kwestię brandu.
Celem akcji jest zachęcenie ludzi, by zaczęli myśleć o tym, ile niesamowitych rzeczy mogą zrobić, gdy czują się komfortowo w swoich butach.