Okazuje się, że ludzie chętnie robią sobie zdjęcia z butami na głowie. Zaskakujący pomysł Crocs

Okazuje się, że ludzie chętnie robią sobie zdjęcia z butami na głowie. Zaskakujący pomysł Crocs
Kto chciałby założyć sobie but na głowę ręka do góry! Gdybyśmy mogli zobaczyć Wasze dłonie czy widzielibyśmy las rąk? Raczej nie, a jednak!
O autorze
1 min czytania 2018-04-20

fot. adweek

Marka Crocs spersonalizowała na Snapchacie soczewkę, dzięki której mogliśmy strzelić sobie selfie z butem na głowie. Okazuje się, że w ciągu 10 dni od pojawienia się filtru wykorzystało go ponad 4 milionów użytkowników!

Według agencji R / GA, soczewka opracowana dla marki gumowego obuwia była używana przez ponad 4 miliony osób w pierwszym tygodniu. Pomysł jakże absurdalny, okazał się niedorzecznie popularny!

Filtr został stworzony na potrzeby konkursu organizowanego przez markę, w którym do wygrania jest pakiet nagród o wartości ponad 400 dolarów. Zdjęcia jakie powstały w ranach akcji możecie zobaczyć na stronie organizatorów

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Widząc, jak wiele radości mają nasi fani i jak wiele Snapów jest wysyłanych do naszego konkursu, potwierdza się fakt, że była to wspaniała decyzja! Powiedział CMO marki Terence Reilly.

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Konkurs jest częścią „Come As You Are” kampanii marki Crocs, która zaprosiła do współpracy aktorkę Drew Barrymore, by ta śpiewająco poruszyła najważniejsza kwestię brandu.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Celem akcji jest zachęcenie ludzi, by zaczęli myśleć o tym, ile niesamowitych rzeczy mogą zrobić, gdy czują się komfortowo w swoich butach.