Produkowany przez ZT Kruszwica S.A. olej „Kujawski”, to lider polskiego rynku w kategorii olejów jadalnych. Marka konsekwentnie buduje spójny i atrakcyjny dla konsumentów wizerunek oparty na naturalności, polskości i tradycji. Elementy te zyskują potwierdzenie w każdym etapie życia produktu. „Olej Kujawski” uzyskiwany jest z naturalnych składników – starannie wyselekcjonowanych nasion w procesie pierwszego tłoczenia. Do produkcji oleju wykorzystywany jest rzepak pochodzący z polskich upraw, a tradycja regionu Kujaw jest stałym elementem tożsamości marki.
Zespół marketingu, odpowiedzialny za markę „Kujawski”, stale analizuje trendy rynkowe by zaspokajać zmieniające się potrzeby konsumentów i wychodzić naprzeciw ich oczekiwaniom. W odpowiedzi na te potrzeby, z sukcesem wprowadza na rynek innowacyjne produkty, które zawsze pozostają wierne jej wartościom, z których nadrzędną jest naturalność – zarówno składników, jak i procesu produkcji. Obecnie portfolio produktów sygnowanych marką „Kujawski” obejmuje: olej „Kujawski”, olej „Kujawski 3 ziarna”, oleje smakowe „Kujawski”, oraz oleje tłoczone na zimno „Kujawski”.
Zobacz również
– Tytuł Superbrands przyznany kolejny raz marce Kujawski to dowód na to, jak silną pozycję na rynku ma nasza flagowa marka. Cieszymy się, że znajduje ona uznanie zarówno wśród konsumentów, jak i ekspertów. To wyróżnienie potwierdza , że olej „Kujawski” stanowi pewny wybór, i gwarancję najwyższej jakości, które szczególnie w obecnym czasie są dla konsumentów kluczową wartością. Rezultaty badań jednoznacznie pokazują, że nasza marka ma największą świadomość, siłę i zaufanie na rynku – komentuje Agnieszka Jastrzębska, marketing manager, ZT Kruszwica S.A.
Badanie Superbrands od ponad 25 lat wyłania najsilniejsze marki na danym rynku. W Polsce jest największym konsumenckim badaniem siły i wizerunku marki. Za jego realizację odpowiada instytut badawczy ARC Rynek i Opinia. W tegorocznej edycji ponad 2 000 marek zostało podanych ocenie ponad 10 000 respondentów, a także ekspertów z dziedziny marketingu, badań, strategii, brandingu, reklamy i PR, zasiadających w Radzie Marek Superbrands.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce