OleOle zorganizowało konkurs na najlepszy komentarz na Facebooku. Do wygrania płatny staż i laptop

Konkurs, jakiego jeszcze nie było – dział marketingu OleOle powiększy się o stażystę, którego wytypuje na podstawie komentarza na Facebooku. Akcja wspiera kampanię Back To School pod nazwą „Study hard, play harder".
O autorze
1 min czytania 2018-09-13

Twórcy konkursu postanowili wyjść naprzeciw kandydatom tam, gdzie można spotkać ich codziennie, czyli w mediach społecznościowych. Oprócz ogromnych możliwości zasięgowych tych kanałów komunikacji, jest jeszcze jeden ich aspekt, który czyni tę rekrutację inną niż wszystkie, a mianowicie forma, w jakiej się odbywa. Zwięzła, transparentna, dynamiczna i po prostu w punkt. Mowa o komentarzach na Facebooku.

Twórcy wierzą w to, że przejaw geniuszu można dostrzec w krótkim, błyskotliwym komentarzu. Z tego przekonania narodził się konkurs o płatny staż (i laptopa), którego pierwszy etap rozgrywa się w całości pod postem konkursowym na fanpage’u OleOle.

Konkurs celowo jest skierowany do osób w wieku 18-26 lat. Poszukiwana jest przede wszystkim świeża energia i niezaszufladkowane spojrzenie na świat. Nierzadko rynek pracy wymaga na młodych osobach, aby aplikując na nowe stanowisko, miały za sobą pierwsze doświadczenia zawodowe. Organizatorzy konkursu chcą znaleźć osobę, której nieoszlifowanie czyni ją prawdziwym diamentem.

Mając świadomość, jak napięty może być grafik, gdy miejsce w nim zajęły już bloki wykładów, ćwiczeń, zajęć dodatkowych i spotkań z przyjaciółmi, postanowiono przygotować program stażu o bardzo elastycznej formie. Mówiąc najkrócej, to organizatorzy dostosowaliśmy się do przyszłego stażysty, nie odwrotnie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

…I żeby tort miał wisienkę, do płatnego stażu dorzucono laptopa.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Konkurs jest częścią kampanii back to school Study Hard Play Harder, której przytoczone hasło nie jest jednorazowym sloganem stworzonym na potrzebę promocji. To część tożsamości marki – zespół OleOle wierzy w ciężką pracę, ale przede wszystkim wierzy w to, że praca jest po to, aby po jej zakończeniu się bawić i cieszyć życiem.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W ramach akcji promocyjnej wyodrębniono trzy główne grupy-profile studentów, zogniskowane na najprzyjemniejsze i najpopularniejsze studenckie formy rozrywki związane z technologią. Każda z tych grup: dla graczy, dla lubiących seriale oraz dla wiecznie aktywnych jest przyporządkowana do odpowiedniego zestawu laptopa i akcesoriów. Wszystko, rzecz jasna, w studenckich cenach.