Twórcy konkursu postanowili wyjść naprzeciw kandydatom tam, gdzie można spotkać ich codziennie, czyli w mediach społecznościowych. Oprócz ogromnych możliwości zasięgowych tych kanałów komunikacji, jest jeszcze jeden ich aspekt, który czyni tę rekrutację inną niż wszystkie, a mianowicie forma, w jakiej się odbywa. Zwięzła, transparentna, dynamiczna i po prostu w punkt. Mowa o komentarzach na Facebooku.
Twórcy wierzą w to, że przejaw geniuszu można dostrzec w krótkim, błyskotliwym komentarzu. Z tego przekonania narodził się konkurs o płatny staż (i laptopa), którego pierwszy etap rozgrywa się w całości pod postem konkursowym na fanpage’u OleOle.
Zobacz również
Konkurs celowo jest skierowany do osób w wieku 18-26 lat. Poszukiwana jest przede wszystkim świeża energia i niezaszufladkowane spojrzenie na świat. Nierzadko rynek pracy wymaga na młodych osobach, aby aplikując na nowe stanowisko, miały za sobą pierwsze doświadczenia zawodowe. Organizatorzy konkursu chcą znaleźć osobę, której nieoszlifowanie czyni ją prawdziwym diamentem.
Mając świadomość, jak napięty może być grafik, gdy miejsce w nim zajęły już bloki wykładów, ćwiczeń, zajęć dodatkowych i spotkań z przyjaciółmi, postanowiono przygotować program stażu o bardzo elastycznej formie. Mówiąc najkrócej, to organizatorzy dostosowaliśmy się do przyszłego stażysty, nie odwrotnie.
…I żeby tort miał wisienkę, do płatnego stażu dorzucono laptopa.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Konkurs jest częścią kampanii back to school Study Hard Play Harder, której przytoczone hasło nie jest jednorazowym sloganem stworzonym na potrzebę promocji. To część tożsamości marki – zespół OleOle wierzy w ciężką pracę, ale przede wszystkim wierzy w to, że praca jest po to, aby po jej zakończeniu się bawić i cieszyć życiem.
W ramach akcji promocyjnej wyodrębniono trzy główne grupy-profile studentów, zogniskowane na najprzyjemniejsze i najpopularniejsze studenckie formy rozrywki związane z technologią. Każda z tych grup: dla graczy, dla lubiących seriale oraz dla wiecznie aktywnych jest przyporządkowana do odpowiedniego zestawu laptopa i akcesoriów. Wszystko, rzecz jasna, w studenckich cenach.