Onet rusza z kampanią serwisu VoD.pl

8 grudnia ruszyła kampania promująca Onet VoD, najpopularniejszy polski serwis filmów na żądanie. Kampania reklamowa jest realizowana w stacjach telewizyjnych i radiowych, internecie, social media, kinach i na nośnikach OOH.
O autorze
2 min czytania 2015-12-09

W kreacjach wykorzystano fragmenty filmów, które użytkownicy serwisu VoD.pl mogą obejrzeć w grudniu po raz pierwszy, w tym m.in. sagi Gwiezdne wojny, Małego Księcia czy Ant-Men.

Od początku grudnia użytkownicy serwisu VoD.pl oraz aplikacji Onet VoD na urządzeniach mobilnych i Smart TV mogą obejrzeć kultową sagę „Gwiezdne wojny” w reżyserii George’a Lucasa. Udostępnione epizody można wypożyczyć w cenie od 4,80 zł i obejrzeć na Onet VoD na dowolnym urządzeniu w wersji z polskim dubbingiem lub oryginalną ścieżką dźwiękową w języku angielskim i napisami. Fragmenty epizodów wykorzystano w kreacji reklamowej oraz spotach telewizyjnych i kinowych. Więcej informacji na temat „Gwiezdnych wojen” w VoD.pl można znaleźć na stronie.

„Gwiezdne wojny” to nie jedyna grudniowa premiera w Onet VoD. Użytkownicy serwisu mogą obejrzeć premierowo m.in. najnowszą animację studia Pixar „W głowie się nie mieści” oraz dokument „Amy”, opowiadający o życiu i karierze piosenkarki Amy Winehouse. W najbliższych dniach swoją premierę w serwisie będzie miał również film „Mały Książe” oraz najnowsza produkcja Małgorzaty Szumowskiej „Body/Ciało”.

„Każdego miesiąca udostępniamy użytkownikom Onet VoD największe polskie i międzynarodowe produkcje, poszerzając nasz katalog filmów na żądanie o kolejne tytuły. Właśnie z tego powodu w najnowszej kampanii chcemy przypomnieć, że na Onet VoD każdy użytkownik znajdzie dla siebie coś wyjątkowego. Z początkiem grudnia udostępniliśmy m.in. epizody Gwiezdnych wojen, co z pewnością jest znakomitym uzupełnieniem przed nadchodzącą premierą kolejnej części tej kultowej sagi” – mówi Sabina Lipska, chief video officer Onet-RASP.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kreację do kampanii przygotowała agencja TBWA. Planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja Starcom MediaVest Group (SMG).

Kampania serwisu VoD.pl jest kontynuacją działań promocyjnych prowadzonych w ostatnich tygodniach przez Grupę Onet-RASP. W połowie listopada Onet  ruszył z pierwszym w Polsce programem o przygotowaniach Polaków do Mistrzostw Europy UEFA Euro 2016 – „EURO – Misja 2016”. Premierze programu towarzyszyła kampania reklamowa realizowana w telewizji, stacjach radiowych, internecie, social media, kinach i na platformach VOD. Wyemitowane do tej pory odcinki programu „EURO – Misja 2016” odtworzono ponad 2,5 mln razy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Serwis VoD.pl to najpopularniejsza polska usługa VoD w internecie, odwiedzana miesięcznie przez ponad 4,4 mln użytkowników (Megapanel PBI/Gemius). Serwis zapewnia dostęp do bazy ponad 8 tysięcy legalnych materiałów, w tym polskich i zagranicznych premier filmowych, popularnych seriali, bajek dla dzieci oraz programów telewizyjnych i dokumentów. Wprowadzona w roku 2015 usługa Onet VoD+ umożliwia użytkownikom serwisu VoD.pl nielimitowane korzystanie z katalogu prawie 1 tys. materiałów, w stałej miesięcznej opłacie 19,90 zł.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się