TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Onet rusza z kampanią serwisu VoD.pl

8 grudnia ruszyła kampania promująca Onet VoD, najpopularniejszy polski serwis filmów na żądanie. Kampania reklamowa jest realizowana w stacjach telewizyjnych i radiowych, internecie, social media, kinach i na nośnikach OOH.
O autorze
2 min czytania 2015-12-09

W kreacjach wykorzystano fragmenty filmów, które użytkownicy serwisu VoD.pl mogą obejrzeć w grudniu po raz pierwszy, w tym m.in. sagi Gwiezdne wojny, Małego Księcia czy Ant-Men.

Od początku grudnia użytkownicy serwisu VoD.pl oraz aplikacji Onet VoD na urządzeniach mobilnych i Smart TV mogą obejrzeć kultową sagę „Gwiezdne wojny” w reżyserii George’a Lucasa. Udostępnione epizody można wypożyczyć w cenie od 4,80 zł i obejrzeć na Onet VoD na dowolnym urządzeniu w wersji z polskim dubbingiem lub oryginalną ścieżką dźwiękową w języku angielskim i napisami. Fragmenty epizodów wykorzystano w kreacji reklamowej oraz spotach telewizyjnych i kinowych. Więcej informacji na temat „Gwiezdnych wojen” w VoD.pl można znaleźć na stronie.

„Gwiezdne wojny” to nie jedyna grudniowa premiera w Onet VoD. Użytkownicy serwisu mogą obejrzeć premierowo m.in. najnowszą animację studia Pixar „W głowie się nie mieści” oraz dokument „Amy”, opowiadający o życiu i karierze piosenkarki Amy Winehouse. W najbliższych dniach swoją premierę w serwisie będzie miał również film „Mały Książe” oraz najnowsza produkcja Małgorzaty Szumowskiej „Body/Ciało”.

„Każdego miesiąca udostępniamy użytkownikom Onet VoD największe polskie i międzynarodowe produkcje, poszerzając nasz katalog filmów na żądanie o kolejne tytuły. Właśnie z tego powodu w najnowszej kampanii chcemy przypomnieć, że na Onet VoD każdy użytkownik znajdzie dla siebie coś wyjątkowego. Z początkiem grudnia udostępniliśmy m.in. epizody Gwiezdnych wojen, co z pewnością jest znakomitym uzupełnieniem przed nadchodzącą premierą kolejnej części tej kultowej sagi” – mówi Sabina Lipska, chief video officer Onet-RASP.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kreację do kampanii przygotowała agencja TBWA. Planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja Starcom MediaVest Group (SMG).

Kampania serwisu VoD.pl jest kontynuacją działań promocyjnych prowadzonych w ostatnich tygodniach przez Grupę Onet-RASP. W połowie listopada Onet  ruszył z pierwszym w Polsce programem o przygotowaniach Polaków do Mistrzostw Europy UEFA Euro 2016 – „EURO – Misja 2016”. Premierze programu towarzyszyła kampania reklamowa realizowana w telewizji, stacjach radiowych, internecie, social media, kinach i na platformach VOD. Wyemitowane do tej pory odcinki programu „EURO – Misja 2016” odtworzono ponad 2,5 mln razy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Serwis VoD.pl to najpopularniejsza polska usługa VoD w internecie, odwiedzana miesięcznie przez ponad 4,4 mln użytkowników (Megapanel PBI/Gemius). Serwis zapewnia dostęp do bazy ponad 8 tysięcy legalnych materiałów, w tym polskich i zagranicznych premier filmowych, popularnych seriali, bajek dla dzieci oraz programów telewizyjnych i dokumentów. Wprowadzona w roku 2015 usługa Onet VoD+ umożliwia użytkownikom serwisu VoD.pl nielimitowane korzystanie z katalogu prawie 1 tys. materiałów, w stałej miesięcznej opłacie 19,90 zł.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się