Onet, zgodnie z nową filozofią, ma rzucać światło na to, co istotne, selekcjonować informacje i prezentować je w atrakcyjnej formie. Przykładem są krótkie formaty wideo, takie jak serwis informacyjny Onet24, materiały Onet100, transmisje na żywo, infografiki, czy alerty informacyjne. Dzięki temu użytkownicy mogą na Onecie szybko zdobywać informacje, zrozumieć je i im zaufać.
Onet się zmienia – zmieniamy logo, szatę graficzną i wprowadzamy nową linię komunikacji #WIEM z Onet. Zwiększamy też ilość krótkich, wysokiej jakości treści, podawanych w nowoczesnej formie. Wszystkie te zmiany mają podkreślać rolę, jaką pełni Onet: obiektywnego selekcjonera i kreatora wartościowych treści, który z chaosu informacji wybiera to, co ważne, żeby zawsze być na bieżąco. – mówi Aleksander Kutela, CEO Onet.pl
Zobacz również
Dopełnieniem zmian jest nowa identyfikacja wizualna Onetu.
Nowa identyfikacja wizualna Onetu to podążająca za współczesnymi trendami typografia, logo jasne jak słońce – dowód, że wszystko można opowiedzieć prosto i zrozumiale dla każdego. Onet to radość z wiedzy o świecie. „Onet” – i wiemy o co chodzi. – tłumaczy twórca logotypu Onetu, Wojciech Mierowski, dyrektor kreatywny, partner z Agencji Brand New Attitude (BNA).
1 marca rusza również kampania #WIEM z Onet. Będzie prowadzona w telewizji (TVN7, 13 Ulica, ATM Rozrywka, Kino Polska, Polsat Cafe, Polsat Film, Polsat, Polsat Film, Polsat News, Polsat Play, Polsat Sport, TV4, TV6, Universal Channel), radiu (Radio RMF FM, Zet, Złote Przeboje, Rock Radio, TOK FM, Eska, VOX FM) na nośnikach wielkoformatowych, w Internecie, w kinach (sieć kin Helios, CinemaCity i KinAds), w prasie i w mediach własnych oraz w mediach społecznościowych Grupy Onet-RAS Polska.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Kluczowym elementem kampanii jest nowy logotyp oraz hasło „#WIEM z Onet”. Pierwszy etap działań reklamowych potrwa do końca marca br.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała, we współpracy z działem kreacji i marketingu Grupy Onet-RAS Polska, agencja MCCann & MRM, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom. Autorem nowego loga Onetu jest Agencja Brand New Attitude (BNA).