Only See Great: Neymar Jr, Usain Bolt i Lewis Hamilton z pełnym nadziei przesłaniem w nowej kampanii Pumy

Only See Great: Neymar Jr, Usain Bolt i Lewis Hamilton z pełnym nadziei przesłaniem w nowej kampanii Pumy
Marka Puma wystartowała z nową kampanią pod hasłem „Only See Great”, w której wystąpili ambasadorzy brandu – m.in. Neymar Jr, Usain Bolt czy też Lewis Hamilton. W jej ramach marka wspólnie ze sportowcami promuje wartości takie jak nadzieja, optymizm i wiara w siebie.
O autorze
1 min czytania 2021-04-13

Inspiracją dla nowej kampanii marki Puma pod hasłem „Only See Great” są słowa słynnego rapera Jaya-Z, który powiedział: „I only see great. I don’t see good. I don’t see compromise. We should always strive to make something great, something that will last”. („Widzę tylko perfekcję. Neguję przeciętność. Powinniśmy zawsze dążyć do stworzenia czegoś wielkiego, czegoś, co przetrwa”).

W związku ze zbliżającymi się najważniejszymi wydarzeniami sportowymi w tym roku – m.in. Mistrzostwami Świata Formuły 1, Mistrzostwami Europy w piłce nożnej i Igrzyskami Olimpijskimi w Tokio – marka postanowiła promować takie wartości, jak nadzieja, optymizm i wiara w siebie.

– Cytat Jaya-Z doskonale reprezentował przesłanie, które jako marka chcieliśmy przekazać w tym wyjątkowym roku, pełnym wydarzeń sportowych, takich jak Igrzyska Olimpijskie w Tokio. Myślę, że przesłanie dotyczy odrzucenia wszystkiego, co nie jest wspaniałe, spojrzenia w głąb siebie i dostrzeżenia czegoś, czego nie widzi nikt inny – powiedział Adam Petrick, global director of brand and marketing, Puma.

W ramach kampanii ambasadorzy Pumy, tacy jak Neymar Jr, Winnie Harlow, Antoine Griezmann, Pep Guardiola, Karsten Warholm, Mondo Duplantis, Usain Bolt, Cara Delevingne, Lamelo Ball, Skylar Diggins-Smith, Kyle Kuzma, Lewis Hamilton, Rickie Fowler, czy Virat Kohli w serii wywiadów opowiedzą o swoich dążeniach do osiągania sukcesów, słuchaniu serca i znalezieniu wizji, której nikt inny nie widzi – pomimo wyzwań, jakie świat spotkał w wyniku globalnej pandemii. Przeanalizowana zostanie również sama idea osiągania wielkości, a także tego, jak jej postrzeganie zmieniło się w ciągu ostatniego roku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Marka Nike zaprezentowała nowy spot pod hasłem „You Can’t Stop Us”, w którym składa hołd wszystkim sportowcom przełamującym bariery i walczącym z przeciwnościami losu, takimi jak chociażby pandemia koronawirusa.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się