W 2020 roku, tuż po wybuchu pandemii koronawirusa, znakomita większość wydarzeń została odwołana – w tym m.in. popularne. festiwale muzyczne. Wraz z początkiem nowego roku wszyscy liczyli na to, że teraz wszystko wróci do normalności – niestety okazuje się, że przyjdzie nam na to jeszcze trochę poczekać.
Pod koniec marca br. organizatorzy Orange Warsaw Festival poinformowali o odwołaniu wydarzenia po raz kolejny – kolejna edycja odbędzie się dopiero w 2022 roku. Teraz okazuje się, że podobny los czeka popularny festiwal, odbywający się zwykle w ostatnich dniach czerwca w Gdyni.
Zobacz również
Agencja Alter Art, organizator Open’era, opublikowała oświadczenie, w którym napisała, że mimo usilnych starań, nie udało się sprawić, by tegoroczna edycja odbyła się w sposób zadowalający dla uczestników, a jednocześnie z zachowaniem wszystkich zaleceń sanitarnych w związku z pandemią.
– Chcemy, aby powrót na Open’era był doświadczeniem pełnym. Żeby to był czas wypełniony muzyką, kulturą, sztuką, rozrywką i zabawą w miejscu, formule i przestrzeni, które dobrze znacie. W skali i o sile, którą wspólnie zbudowaliśmy przez ostatnie 20 lat. Proces wychodzenia z pandemii postępuje, szczepienia trwają, ale niestety z oczywistych powodów, zarówno lokalnych jak i międzynarodowych, braku planu na najbliższe miesiące i obowiązujących restrykcji – początek lipca w Polsce to nie jest jeszcze czas, kiedy będziemy w stanie zorganizować Open’er Festival w skali i formie, na które czekacie – napisali organizatorzy wydarzenia w oficjalnym oświadczenia.
Jednocześnie podano datę kolejnej edycji – 29 czerwca-2 lipca 2022 roku.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Co ciekawe, na otarcie łez agencja Alter Art zaplanowała na ten rok małą namiastkę Open’era – Open’er Park, który odbędzie się między 15 lipca a 22 sierpnia. Na tę chwilę jednak szczegóły wydarzenia są owiane tajemnicą.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Z uwagi na panującą pandemię koronawirusa tegoroczne Igrzyska Olimpijskie w Tokio odbędą na nowych zasadach – podczas wydarzenia na widowni nie będą mogli zasiąść zagraniczni kibice.
PS2
Z uwagi na panującą pandemię koronawirusa organizatorzy tegorocznego Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions ogłosili, że wydarzenie odbędzie się, ale wyłącznie w formule online.