Promedica24 startuje w najbliższy poniedziałek z kampanią reklamową na ekranach stacji telewizyjnych. Głównym celem kampanii jest pokazanie zawodu opiekunki osoby starszej i zachęcenie do spróbowania w nim swoich sił. Grupą docelową kampanii są niepracujące kobiety w wieku
35-39 lat, dla których praca opiekunki może być okazją do aktywizacji zawodowej i wsparcia domowego budżetu. Kampania podkreśla również dodatkowy bonus pieniężny, jaki można uzyskać
Zobacz również
w przypadku zgłoszenia się do pracy w trakcie trwania kampanii. Spot emitowany będzie na antenach TVP1, TVP2, TVN i Polsatu oraz w stacjach tematycznych.
Agnieszka Niedziela, dyrektor ds. marketingu w Promedica24 podkreśla, że to jedna z większych kampanii reklamowych firmy w ostatnim czasie: „Jesteśmy liderem rynku usług opiekuńczych, zresztą nie tylko w Polsce. A ponieważ wakacje to tradycyjny okres poszukiwania zajęć zarobkowych, to chcemy pokazać alternatywę w postaci opieki nad osobą starszą. To praca w pełni legalna, a chociaż ciężka, to na pewno dobrze płatna. Paniom, które do nas się zgłoszą, oferujemy dodatkowy bonus pieniężny w wysokości 100 EUR. Przy okazji, pokazując jak wygląda opieka nad seniorem, chcemy odczarować zawód opiekuna i pokazać, że pełni on ważną rolę społeczną.”
Kreacje na potrzeby kampanii reklamowej przygotowała agencja Walk Creative, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD (Macroscope). Kampania będzie wspierana licznymi działaniami w Internecie, za które odpowiada agencja Cube Group. Kampania startuje 10 lipca.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing