Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

Opowieść o BGŻ BNP Paribas wkracza do świata online

Bohaterowie najnowszej kampanii banku BGŻ BNP Paribas od czerwca są również obecni w kreacjach internetowych. Kampania online emitowana jest w sieci reklamy wideo Sataku.
O autorze
0 min czytania 2015-07-17

Teaser wideo, niczym prawdziwa hollywoodzka produkcja, zachęca do obejrzenia całego spotu. Tajemnicze kadry z filmu połączone z enigmatycznym tekstem sprawiają, że użytkownicy zaintrygowani historią chcą dowiedzieć się więcej. Po kliknięciu w przycisk „play” otwiera się już expand, na którym prezentowany jest pełny spot reklamowy. W ten sposób użytkownik poznaje opowieść o Michelle i Michale, bohaterach reprezentujących dwa łączące się banki.

Zawarte w kreacji stwierdzenia podkreślają nadrzędne cele kampanii pokazując, dlaczego w nowoczesnym świecie wymagane są zmiany oraz co wynika z tej sytuacji dla klienta. Wszystko utrzymane jest w nowoczesnej konwencji odnosząc się jednoznacznie do hasła przewodniego BGŻ BNP Paribas: „Bank zmieniającego się świata”. Użyte wtyczki społecznościowe umożliwiają komentowanie oraz udostępnianie kreacji innym użytkownikom. Kreację można zobaczyć w sieci Sataku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj