OPPO startuje z kampanią wizerunkową zatytułowaną „Look for the good”

Nietypowa świąteczna kampania OPPO ma na celu zainspirować młodych ludzi do poszukiwania pozytywnych wspomnień z kończącego się już roku 2020 oraz do przygotowania się do zawsze wymagającego sezonu świątecznego i spojrzenie z nadzieją na nadchodzący 2021 rok.
O autorze
1 min czytania 2020-12-02

Kampania „Look for the good” zachęca ludzi do odnalezienia pozytywnych wspomnień, w 2020 roku i ukazuje rolę, jaką odegrała technologia w umożliwieniu ludziom pozostania w kontakcie, nawet jeśli nie byli w stanie fizycznie się zobaczyć. Początek wyznaczony jest przez spot wizerunkowy, przedstawiający prawdziwe historie z życia młodych ludzi na całym świecie, obrazujące – szczególnie potrzebne w trudnym okresie roku 2020 – pozytywną energię i kreatywnego ducha. Są to też cechy bardzo bliskie marce OPPO.

Nawiązywanie do dobrych momentów w roku 2020

Dla wielu ludzi rok 2020 był rokiem odmieniającym. Skłonił do życia chwilą i skupieniu się na tym, co naprawdę ma znaczenie. OPPO przeprowadziło wywiady z kilkunastoma młodymi ludźmi, dla których rok 2020 mimo wszystko odznaczył się pozytywnie. Nikodem w końcu znalazł w sobie odwagę by zaangażować się w relację z kimś, kogo poznał online, a ta osoba okazała się miłością jego życia. Ich wielogodzinne wieczorne rozmowy pomogły w zbudowaniu szczególnej więzi.

Globalna kampania będzie miała także swoją świąteczną odsłonę, w której udział weźmie ambasador marki OPPO – Marcin Prokop oraz czwórka popularnych influencerów:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • TikTokerka Kinga Sawczuk https://www.instagram.com/kingasawczuk/
  • Aktorka Wiktoria Gąsiewska https://www.instagram.com/wiktoria_gasiewska/
  • Piosenkarz i autor tekstów Jeremi Sikorski https://www.instagram.com/jeremisikorski/
  • oraz youtuber, członek popularnej Ekipy Friza – Jakub Patecki https://www.instagram.com/patec_wariatec/

Kampania będzie trwała od drugiego grudnia do końca 2020 r. i intencjonalnie pojawi się wyłącznie w Internecie, w zróżnicowanych kanałach i postaciach. Obejmie również szerokie działania PR, zorientowane na eksponowanie pozytywnych historii i postaw. Będzie je można śledzić pod oficjalnymi hasztagami kampanii: #lookforthegood i #livelytogether.

Za lokalne działania odpowiada Dział Marketingu OPPO w Polsce. Agencja House of Hype koordynuje aktywacje z influencerami i Social Media, agencja 24/7 Communications wspiera kampanię PR. Media zaplanował dom mediowy Spark.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się