Pandemia koronawirusa nie odpuszcza. Polska aktualnie zmaga się z tzw. trzecią falą epidemii, mimo licznych obostrzeń, a także masowego szczepienia społeczeństwa. Optymistycznie więc nie wyglądają najbliższe miesiące, w związku z czym już teraz stopniowo odwoływane są wydarzenia, które zostały przełożone z ubiegłego roku na obecny.
Tak jest w przypadku Orange Warsaw Festival – organizatorzy wydarzenia właśnie poinformowali, że tegoroczna edycja festiwalu się nie odbędzie z uwagi na panującą pandemię.
Zobacz również
– Kiedy 11 miesięcy temu przekazywaliśmy Wam informację o przełożeniu Orange Warsaw Festival, cały muzyczny świat wierzył, że rok wystarczy, aby poukładać ten pandemiczny chaos. I rzeczywiście – przy coraz większej liczbie zaszczepionych osób już teraz widzimy przyszłość festiwali w jasnych barwach. Niestety, dziś wiemy, że nawet przy spełnieniu optymistycznych wariantów zaszczepienia, w panującej obecnie rzeczywistości i uwarunkowaniach międzynarodowych, przygotowanie festiwalu w planowanym terminie nie jest możliwe – napisali przedstawiciele Orange Warsaw Festival we wpisie na Facebooku.
Jednocześnie ogłoszone zostały nowe daty festiwalu, który prawdopodobnie odbędzie się w przyszłym roku – 3 i 4 czerwca 2022 roku.
To nie jedyne wydarzenie, który z uwagi na pandemię w tym roku się nie odbędzie. Kilka dni temu organizatorzy słynnego amerykańskiego festiwalu Coachella oficjalnie poinformowali, że kolejna edycja będzie miała miejsce dopiero w kwietniu 2022 roku – mimo iż wcześniej planowano, że Coachella Music Festival odbędzie się w październiku tego roku.
Bartosz Pilch, Beata Smajkiewicz (SIG): Klienci B2B oczekują od programów lojalnościowych elastyczności
No cóż, niestety na tę chwilę sezon festiwalowy nie zapowiada się kolorowo.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
W ramach naszego Trendbooka (1/2021) znalazły się subiektywnie wybrane przez nas trendy, którym warto się przyjrzeć, ponieważ mogą mieć one spory wpływ na marketing w najbliższej przyszłości. Wraz z branżowymi ekspertami zastanowiliśmy się m.in. nad przyszłością branży eventowej.
PS2
Jak zabrać się za marketing wydarzeń online w dobie pandemii? Zorganizowanie wirtualnej konferencji może być kosztownym przedsięwzięciem, nawet jeśli nie ma się na głowie kosztów cateringu czy wynajmu pomieszczeń.
PS3
W połowie sierpnia 2020 roku w Wielkiej Brytanii odbył się koncert na miarę naszych „nowych” czasów – fani bowiem oglądali występ ze specjalnie zamontowanych przy scenie platform.