„Bądź sobą na domówce” to hasło przewodnie marki w ramach festiwalu. Koncerty i spotkania będą transmitowane ze studia telewizyjnego, a w wydarzeniu na żywo będzie mogła uczestniczyć tylko ograniczona liczba osób. Wśród nich znajdą się miłośnicy batonów Snickers – laureaci konkursu zorganizowanego na profilu FB ZjedzBatonaSnickers, którzy w pomysłowy i oryginalny sposób odpowiedzieli na pytanie „Kiedy jestem głodny/głodna na domówce, to…”.
W nawiązaniu do kultowego hasła Snickersa marka ma nadzieję, że „głód wrażeń” będzie towarzyszył wszystkim uczestnikom od pierwszej do ostatniej minuty festiwalu.
Zobacz również
#usmiechzOrbit
Obecny na wydarzeniu Orbit zapewni równie ciekawe atrakcje, w tym bicie rekordu na Największy Uśmiech Świata. Marka, która od lat popularyzuje wiedzę na temat prawidłowej higieny jamy ustnej, tym razem chce zachęcić do dzielenia się uśmiechem w social mediach. Najbardziej kreatywne zdjęcia oznaczone hasztagiem #usmiechzOrbit, zostaną nagrodzone pakietem gum do żucia w specjalnym, spersonalizowanym opakowaniu. Udostępniane zdjęcia będą także wykorzystane do stworzenia wspólnej mozaiki, która zostanie zaprezentowana na finale Pol’and’Rock, wraz z krótkim filmem o tym, jak Orbit dzieli się uśmiechem z uczestnikami festiwalu.
W Orbitowe działania zostaną zaangażowane także Nadia i Adrianna, które prowadzą kanał BEKSY na YouTube. Dziewczyny, z ogromną dawką uśmiechu oraz pozytywnej energii, będą odkrywały zalety festiwalu w wersji online i relacjonowały na żywo, jak bawią się na własnej domówce.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Marka Orbit, która od 2019 r. aktywnie współpracuje ze środowiskiem esportu wie, że nieodłącznym elementem zabawy są także gry, dlatego postanowiła zaangażować e-sportowców do rozegrania turnieju FIFA. Gracze zorganizują swój własny konkurs, którego zwycięzcy, razem z nimi, będą mieli okazję zagrać o Puchar Domówki by Orbit. Całe wydarzenie odbędzie się w studio, a w trakcie festiwalu, zobaczymy relację z miejsca rozgrywek w formie filmiku.
Słuchaj podcastu NowyMarketing