„Bądź sobą na domówce” to hasło przewodnie marki w ramach festiwalu. Koncerty i spotkania będą transmitowane ze studia telewizyjnego, a w wydarzeniu na żywo będzie mogła uczestniczyć tylko ograniczona liczba osób. Wśród nich znajdą się miłośnicy batonów Snickers – laureaci konkursu zorganizowanego na profilu FB ZjedzBatonaSnickers, którzy w pomysłowy i oryginalny sposób odpowiedzieli na pytanie „Kiedy jestem głodny/głodna na domówce, to…”.
W nawiązaniu do kultowego hasła Snickersa marka ma nadzieję, że „głód wrażeń” będzie towarzyszył wszystkim uczestnikom od pierwszej do ostatniej minuty festiwalu.
Zobacz również
#usmiechzOrbit
Obecny na wydarzeniu Orbit zapewni równie ciekawe atrakcje, w tym bicie rekordu na Największy Uśmiech Świata. Marka, która od lat popularyzuje wiedzę na temat prawidłowej higieny jamy ustnej, tym razem chce zachęcić do dzielenia się uśmiechem w social mediach. Najbardziej kreatywne zdjęcia oznaczone hasztagiem #usmiechzOrbit, zostaną nagrodzone pakietem gum do żucia w specjalnym, spersonalizowanym opakowaniu. Udostępniane zdjęcia będą także wykorzystane do stworzenia wspólnej mozaiki, która zostanie zaprezentowana na finale Pol’and’Rock, wraz z krótkim filmem o tym, jak Orbit dzieli się uśmiechem z uczestnikami festiwalu.
W Orbitowe działania zostaną zaangażowane także Nadia i Adrianna, które prowadzą kanał BEKSY na YouTube. Dziewczyny, z ogromną dawką uśmiechu oraz pozytywnej energii, będą odkrywały zalety festiwalu w wersji online i relacjonowały na żywo, jak bawią się na własnej domówce.
#PrzeglądTygodnia [09-15.09.2025]: minimalizm w kampanii OOH Braci Sadowników, fundacja Igi Świątek, Grupa Arche na rzecz demografii
Marka Orbit, która od 2019 r. aktywnie współpracuje ze środowiskiem esportu wie, że nieodłącznym elementem zabawy są także gry, dlatego postanowiła zaangażować e-sportowców do rozegrania turnieju FIFA. Gracze zorganizują swój własny konkurs, którego zwycięzcy, razem z nimi, będą mieli okazję zagrać o Puchar Domówki by Orbit. Całe wydarzenie odbędzie się w studio, a w trakcie festiwalu, zobaczymy relację z miejsca rozgrywek w formie filmiku.
Słuchaj podcastu NowyMarketing