Ciąg dalszy przygód super bohatera z Gotham City
Popularność serii filmów o Batmanie, a co za tym idzie przywiązanie widzów do produkcji, jest nie do podważenia. Jako trzeci najlepiej sprzedający się film Warner Bros na całym świecie, Batman to absolutnie kultowa postać w popkulturze. Po raz pierwszy w jego rolę wcieli się Robert Pattinson, którego będziemy mogli zobaczyć w akcji już 4 marca tego roku!
Nowy emblemat na kultowych ciastkach
W ramach współpracy Oreo z filmem Batman konsumenci i fani obu marek będą mogli zakupić ulubione ciastka w zupełnie nowym wydaniu. Charakterystyczna podobizna Batmana w masce ukaże się zarówno na samych ciastkach Oreo Original, jak i na opakowaniu (44g oraz 176g) – bestsellerowych produktach marki. Limitowana edycja Oreo dostępna jest w sklepach od początku 2022 r.
Zobacz również
Konkurs i nagrody prosto ze świata Batmana
W ramach współpracy przez Oreo zorganizowany został konkursu nawiązujący do obu marek. Konkurs startuje 1 lutego br., aby wziąć w nim udział, należy kupić dowolne opakowanie Oreo, zarejestrować paragon na stronie oreo.eu oraz zagrać w grę konkursową. Na osoby, które z sukcesem rozwiążą zadanie konkursowe w najkrótszym czasie, czekają wyjątkowe nagrody. Główną atrakcją jest wyjazd do Londynu organizowany przez Oreo! Zwycięzca będzie miał okazję obejrzeć ekskluzywną projekcję filmu w londyńskiej siedzibie Warner Bros, zjeść posiłek w restauracji stylizowanej na film „The Batman”, a także zobaczyć oryginalny Batmobil! Na resztę wygranych czekają projektory Philips, plakaty z autografem reżysera filmu Batman, bilety do kina oraz gadżety związane z kultową postacią. Oprócz tego, strona konkursowa skrywa w sobie niespodzianki w jaskini Batmana. Na wszystkich graczy czekają dodatkowe atrakcje w postaci zagadek i ciekawostek związanych z superbohaterem.
Silne wsparcie marketingowe
W ramach kampanii 360o Oreo stworzyło dedykowane ciastka z emblematem Batmana oraz dedykowane opakowania. Dodatkowo, zaplanowano specjalne działania PR związane ze wsparciem w social mediach, a także współpracę z kinami z dedykowaną kopią i sampling. Wsparcie kampanii będzie miało miejsce także w digitalu poprzez promocję limitowanych produktów i zachęcanie do wzięcia udziału w konkursie.
Za kreacje kampanii odpowiada agencja Publicis. Strategią i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare. Za przygotowanie grafik odpowiada agencja mediowa Publicis oraz agencja reklamowa Carla Zuri. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing