Przychodząc ze specjalnie przygotowaną formą aktywacji, Oreo podsuwa konsumentom pomysł na celebrowanie Dnia Ojca i zachęca całe rodziny do wspólnego spędzania czasu poza domem.
Oreo z okazji Dnia Ojca przygotowało dla konsumentów wyjątkową akcję sprzedażową, która daje możliwość wygrania kodów zniżkowych do wszystkich kin sieci Helios w całej Polsce. Aby wziąć udział w akcji i zabrać tatę do kina wystarczy kupić dowolne ciastka marki Oreo za min. 10 zł, a następnie zarejestrować paragon na stronie www.oreodzienojca.pl i odebrać swój kod zniżkowy. Uprawnia on do zakupu biletu za jedyne 10 zł na filmy 2D i 3D. Oferta trwa do 30 czerwca 2022 r. lub do wyczerpania zapasów.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Kampania Oreo, realizowana z okazji Dnia Ojca, wspierana jest działaniami digitalowymi, kampanią w kinach, a także materiałami POSM. Za kreacje kampanii odpowiada agencja Publicis. Strategią i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare. Nad przebiegiem akcji promocyjnej czuwa agencja Advalue, a działania PR prowadzi agencja Big Picture.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]