TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Oreo z limitowaną edycją ciastek PAC-MAN przygotowaną we współpracy z Namco

Oreo z limitowaną edycją ciastek PAC-MAN przygotowaną we współpracy z Namco
Oreo od lat wprowadza do sklepów limitowane edycje swoich produktów. Tym razem marka połączyła siły z uwielbianym na całym świecie bohaterem gry PAC-MAN i stworzyła ciastka, które wyglądają jak jego labirynt!
O autorze
1 min czytania 2024-02-01

PAC-MAN, komputerowa zręcznościowa gra, została wyprodukowana w 1980 r. Z biegiem czasu stała się popularna na całym świecie i zyskała miano kultowej. Jej tytułowa postać uznawana jest za ikonę popkultury – był bohaterem filmu i animowanych seriali, a kojarzona przez miliony osób na całym świecie ścieżka dźwiękowa z gry pojawiła się w wielu utworach muzycznych.

– Zarówno na pudełkach Oreo, jak i znajdujących się w nich ciastkach, widoczne są nawiązania do kultowej gry. Obydwie strony ciastek mają emblematy przypominające labirynt i postacie z gry PAC-MAN. Dostępnych jest aż 6 różnych wzorów – z labiryntem, głównym bohaterem, dwoma duszkami, wisienką i napisem PAC MAN – mówi Milena Misiewicz, brand manager Oreo, Belvita & Delicje Poland and Baltics.

Wprowadzeniu na rynek limitowanej edycji ciastek Oreo PAC-MAN towarzyszy kampania 360o, która potrwa do końca kwietnia 2024 roku. Składają się na nią m.in. 15-sekundowy spot, loteria konsumencka oraz wsparcie sprzedażowe w sklepach.

Śnieżny labirynt Oreo w Zakopanem

Marka Oreo została sponsorem Snowlandii, czyli ogromnego śnieżnego labiryntu znajdującego się w Zakopanem. Na osoby odwiedzające ją w dniach 9-11 lutego 2024 roku czeka niepowtarzalna rozgrywka w PAC-MANA – jedna osoba z pary będzie mogła wcielić się w jego rolę i wejść do prawdziwego labiryntu. Druga, korzystając z kamerki przymocowanej do drona, stanie się graczem nawigującym kultowego bohatera. Atrakcji towarzyszy kreatywny sampling produktów wspierający zabawę, której celem jest zebranie jak najwięcej ciastek Oreo i jak najszybsze wyjście z labiryntu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wyjazd do Japonii i nie tylko

Nagroda główna w ogólnopolskiej loterii to tygodniowy wyjazd do Japonii dla 4 osób z wizytą w Namco Gaming Centre oraz 70 zestawów składających się z przenośnych konsoli do gry i voucherów na grę PAC-MAN. Aby wziąć udział w losowaniu, wystarczy w dniach 01.01 – 30.04.2024 roku kupić dowolne opakowanie Oreo, uzupełnić formularz zgłoszeniowy na www.loteriaoreo.pl i sprawdzić, czy się wygrało! Należy zachować paragon lub fakturę imienną na zakupiony produkt.

Zdjęcie główne: loteriaoreo.pl

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się