Orlen nie ustaje w staraniach o jak największe rozszerzanie swojej działalności – ostatnio informowaliśmy o tym, że koncern otwiera swój pierwszy punkt Orlen w Ruchu i stawia własne automaty paczkowe.
Teraz dowiadujemy się o kolejnej inwestycji koncernu. Orlen postanowił wydawać bezpłatny dwutygodnik, którego kolejne wydania będą się pojawiać na stacjach Orlen. Magazyn „Orlen Cafe” będzie wydawany przez wydawnictwo Polska Press i, jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, przygotowuje go dział projektów specjalnych. Na stacje dostarcza je natomiast inna spółka kontrolowana przez Orlen, czyli Ruch.
Zobacz również
Pierwszy numer ukazał się 2 lipca w nakładzie 360 tys. egzemplarzy. Premierowy numer „Orlen Cafe” składa się z 24 stron, a wśród tematów numeru znalazły się m.in. artykuły dotyczące zbliżających się igrzyskach olimpijskich w Tokio, wywiady, informacje kulturalne i turystyczne oraz materiały o tematyce psychologicznej i motoryzacyjnej.
– Magazyn będzie ukazywać się przez okres wakacyjny. Wydanych zostanie łącznie osiem numerów. Magazyn jest dostępny tylko na stacjach Orlen, na terenie całej Polski i jest bezpłatnie dodawany do zakupionej kawy – informuje portal Wirtualnemedia.pl biuro prasowe Orlenu.
Orlen podobno nie wyklucza przedłużenia wydawania swojego dwutygodnika także po wakacjach.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing