Ósma edycja konferencji dla blogerów Fundacji bloSilesia za nami

Wydarzenie odbyło się w Strefie Centralnej w Katowicach w sobotę 10 marca. Uczestnicy rozmawiali o odpowiedzialności, konsekwencji, pasji i wszystkim tym, co składa się na markę osobistą blogera.
O autorze
1 min czytania 2018-03-12

W wydarzeniu wzięli udział influencerzy z całej Polski. Bilety na konferencję rozeszły się błyskawicznie, a zainteresowani do samego końca walczyli o wolne miejsce.

Podczas bloSilesii prelekcje wygłosili blogerzy, którzy od lat budują swoje własne marki, dzięki czemu są jednymi z najbardziej znanych w kraju. Monika Kamińska z bloga Black Dresses, na podstawie historii własnej firmy, opowiedziała o tym, jakie czynniki są niezbędne do budowy marki. Edwin Zasada autor Zabij Grubasa podzielił się swoimi doświadczeniami z pracy w agencji. Jan Favre bloger z Stay Fly pokazał na własnych błędach, jak przygotować się do sprzedaży swojego produktu. Z kolei Piotr Jurkowski z kanału Gdzie bądź wygłosił prezentację dotyczącą budowania społeczności na Youtubie.

Po prelekcjach odbył się również panel dyskusyjny dotyczący rozwoju marki osobistej influencera i nowych inicjatyw biznesowych z wykorzystaniem social media. Rozmówcami Marcina Nowaka byli: Agustin Egurrola, Grzegorz Borowiecki oraz Oscar Rak.

Na wydarzeniu dzięki obecności Fundacji DKMS blogerzy mogli także dołączyć do bazy dawców szpiku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

BloSilesia jest jedną z największych i najważniejszych imprez blogerskich w Polsce, a blogerzy na Śląsku pokazują, że warto tutaj blogować, bo sukces jest na wyciągnięcie ręki.

Partnerami spotkania byli: Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa w Katowicach, Strefa Centralna, Egurrola Dance Studio, Brand24, Fotoryka.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Patronat medialny objęli: Marketer +, Radio ESKA, Influencer.pl, Whitepress, Silesion oraz Nowy Marketing.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się