Rusza Program Ambasadorski iSpot mający na celu przybliżenie studentom świata nowych technologii. W ramach projektu zrekrutowanych zostało ośmioro studentów, którzy przez najbliższe miesiące służyć będą radą, prezentować kolegom i koleżankom z uczelni sprzęt Apple oraz zachęcać ich do testowania aplikacji wspierających edukację.
– Do Programu Ambasadorskiego szukaliśmy osób zmotywowanych, ciekawych świata, o wyjątkowych zainteresowaniach i oczywiście kochających nowinki technologiczne, mówi Maria Dawidowicz, Marketing Manager iSpot Apple Premium Reseller. Program ten to okazja dla Ambasadorów, by zdobyć pierwsze doświadczenie zawodowe czy sprawdzić się w roli lidera opinii, ale także szansa dla nas, by usłyszeć głos pokolenia, które z technologiami jest zapoznane niejako w sposób naturalny. Wierzmy, że dzięki innowacjom studenci mogą uczyć się o wiele bardziej efektywnie – dodaje.
Zobacz również
Od grudnia Ambasadorzy będą działać na uczelniach w całej Polsce: Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych w Warszawie, School of Form w Poznaniu, Uniwersytecie Gdańskim, Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu, Politechnice Poznańskiej, Uniwersytecie Medycznym w Łodzi oraz na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach.
Program Ambasadorski jest kontynuacją kampanii iSpot Alma Mater – cyklu spotkań z nowymi technologiami Apple na uczelniach w całej Polsce, podczas których eksperci iSpot pokazali, w jaki sposób iPad i Mac pomagają w nauce, zwiększaniu kreatywności i efektywności osobistej.
Program trwa od grudnia 2015 do marca 2016.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing