…1 milion dolarów! „Możliwość zaprezentowania się na arenie międzynarodowej, wzięcie udziału w cyklu szkoleń organizowanych przez markę Chivas, poznanie wielu inspirujących ludzi z całego świata, to tylko część niezapomnianej przygody projektu The Venture” – mówi Agnieszka Osytek, uczestniczka pierwszej edycji programu.
W programie Chivas The Venture mogą wziąć udział zarówno przedsiębiorcy, którzy dopiero tworzą swój pomysł na biznes, jak i ci, których firmy już rozpoczęły swoją działalność, ale są obecne na rynku nie dłużej niż trzy lata. Najważniejszym kryterium, według którego oceniane są zgłaszane projekty, jest szeroko rozumiana użyteczność społeczna, która może być źródłem pozytywnych zmian i inspiracji dla innych. Na przedsiębiorców biorących udział w konkursie czeka pula nagród, wynosząca łącznie 1 mln dolarów!
Zobacz również
Zwycięzcą pierwszej polskiej edycji Chivas The Venture został MIGAM – rewolucyjny startup oferujący innowacyjną w skali światowej usługę połączeń video z tłumaczami języka migowego. „Globalny finał The Venture to doskonała szansa, żeby ze swoim projektem pokazać się światu. Niemniej ważne okazały się dla mnie warsztaty organizowane przez markę Chivas Regal. To dzięki nim znalazłam się na wydziale Social Entrepreneurship Uniwersytetu Oxfordzkiego, a także uczestniczyłam w szkoleniu z Brand Managerami Chivas Regal w Londynie. Każdy startup chcący zmienić świat, powinien spróbować swoich sił w Chivas The Venture” – mówi Agnieszka Osytek, finalistka pierwszej polskiej edycji The Venture.
Spośród nadesłanych zgłoszeń jury wybierze finalistów, którzy zostaną zaproszeni do kolejnego etapu konkursu i wezmą udział w warsztatach organizowanych przez markę Chivas. W jury zasiądą: dwukrotny medalista olimpijski, biznesmen i ambasador tegorocznej polskiej edycji Chivas The Venture Mateusz Kusznierewicz, jedna z najbardziej znanych ekspertek w dziedzinie startupów Agnieszka Oleszczuk-Widawska, Marian Owerko – współzałożyciel spółki Bakalland SA oraz Wiceprezes Zarządu Polskiej Rady Biznesu oraz Phillip Ainsworth – Dyrektor Marketingu, Członek Zarządu Wyborowa Pernod Ricard.
Uroczysta gala, w trakcie której ogłoszeni zostaną finaliści drugiej polskiej edycji inicjatywy Chivas The Venture, odbędzie się 26 stycznia 2017 roku. Zwycięzca zostanie zakwalifikowany do globalnego finału, do którego w tym roku przystąpiło ponad 30 państw. Polski finalista będzie rywalizować z uczestnikami z całego świata w lipcu 2017 roku o pulę nagród, wynoszącą 1 mln dolarów.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Zasady uczestnictwa w programie oraz formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing