Projekt agencji zwyciężył w Kategorii: Opakowanie Etykieta, dołączając do opakowań wyróżnionych za innowacyjność, kreatywność oraz konkurencyjność na rynku krajowym i zagranicznym.
– Cieszymy się, że branża i rynek zaczynają doceniać odważne koncepty opakowań – mówi Sébastien Ploszaj, art director w agencji Ostecx Créative. – „Piotrek z Bagien” to marka, która powstała dzięki zaufaniu na linii klient-agencja i została bardzo dobrze przyjęta przez konsumentów. Etykieta piwa wyróżnia się mrocznym klimatem i drukiem na papierze metalizowanym – surowcu, po który małe browary rzemieślnicze do tej pory nie sięgały – dodaje.
Zobacz również
Art of Packaging – Perły wśród Opakowań to ogólnopolski konkurs na najlepsze opakowanie roku. Od 2006 roku organizowany jest w Poznaniu przez European Media Group, wydawcę miesięcznika branżowego Packaging Polska.
Ostecx Créative to agencja z największym piwnym portfolio w Polsce. Za swoje opakowania otrzymała najważniejsze nagrody branżowe – KTR, Kreatura, Must Have Łódź Design Festiwal, Art of Packaging. Na co dzień pracuje zarówno dla browarów rzemieślniczych, regionalnych, jak i branżowych potentatów oraz zajmuje się obsługą reklamową Banku Zachodniego WBK.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing