OTCF dołączyło do United Nations Global Compact

OTCF S.A. przystąpiła do United Nations Global Compact (UNGC) - największej na świecie inicjatywy wspierającej prowadzenie biznesu zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju. To ważny krok w strategii środowiskowej 4F Change, którą spółka wdraża od 2022 roku.
O autorze
1 min czytania 2023-05-30

W styczniu 2022 r. spółka OTCF ogłosiła strategię środowiskową 4F Change, która ma na celu dążenie do ograniczenia wpływu branży tekstylnej i odzieżowej na środowisko. Przystąpienie do United Nations Global Compact stanowi potwierdzenie, że strategia, kultura i codzienne działania OTCF są zgodne z zasadami United Nations Global Compact. Jako członek UN Global Compact, OTCF będzie aktywnie uczestniczyć w inicjatywach i programach, które promują zrównoważony rozwój i odpowiedzialne prowadzenie biznesu.

UN Global Compact wspiera firmy w prowadzeniu działalności w sposób odpowiedzialny, dostosowując strategie i działania do Dziesięciu Zasad UN Global Compact dotyczących praw człowieka, pracy, środowiska i walki z korupcją. Ponadto, UNGC pomaga w podejmowaniu strategicznych działań, które mają na celu osiągnięcie szerszych celów społecznych, takich jak Cele Zrównoważonego Rozwoju ONZ (SDGs), z naciskiem na współpracę i innowacje.

– Przystąpienie do UN Global Compact to dla OTCF kolejny krok w stronę przygotowania spółki do przeciwdziałania skutkom zmian klimatycznych oraz brania odpowiedzialności za swoje działania zgodnie z zasadami ESG. Nasza współpraca z UNGC rozpoczęła się w 2022, gdy zostaliśmy zaproszeni do spotkań przy okrągłym stole dla zrównoważonej mody, gdzie razem z innymi firmami i organizacjami mogliśmy uczyć się od siebie nawzajem. Przystąpienie do UNGC to dla nas również zobowiązanie, że chcemy realizować Cele Zrównoważonego Rozwoju Organizacji Narodów Zjednoczonych – mówi Przemysław Feliga, ESG Project Manager OTCF.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Więcej o UN Global Compact Network Poland: https://ungc.org.pl/.

Więcej informacji o Strategii 4F Change można znaleźć na 4fchange.com oraz na Instagramie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS Barometr e-Shoper 2022: kiedy zrównoważony rozwój staje się głównym kryterium e-zakupów

Nie tylko różnorodność sposobów odbioru paczki może przekonać klientów do dokonania zakupów w danym e-sklepie, ale też zrównoważone, czyli minimalizujące ślad węglowy, zastosowane rozwiązania logistyczne.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się