Oto najbrzydszy kolor na świecie. Zostanie wykorzystany jako antyreklama

Oto najbrzydszy kolor na świecie. Zostanie wykorzystany jako antyreklama
Pantone 448 C to oznaczenie jakie nosi najbrzydszy kolor na świecie. Zostanie on wykorzystany na opakowaniach papierosów w Europie. W Australii pojawił się już wcześniej.
O autorze
0 min czytania 2016-06-14

Kolor ten kojarzy się m.in. z brudem i śmiercią – tak wykazały badania przeprowadzone na grupie ponad 1 000 palaczy, którzy podczas testów zostali poproszeni przez australijskich badaczy o wskazanie najbrzydszego i najbardziej zniechęcającego koloru.

Badanie miało na celu wybranie koloru, który pojawi się na paczkach papierosów i będzie zniechęcał ludzi do sięgnięcia po nie. W Australii projekt wszedł już w życie. Teraz startuje w Europie. Nowe opakowania pojawiają się w Wielkiej Brytanii właśnie w tej chwili. Inne europejskie kraje również planują ich wprowadzenie.

Czego możemy się spodziewać? Poniżej zdjęcie australijskiej paczki papierosów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Fot.: Wikimedia

Słuchaj podcastu NowyMarketing