Outlander24.pl – innowacyjna platforma dla Mitsubishi od Digital Sunset

Klienci Mitsubishi mogą zarezerwować samochód przez Internet, a potem odebrać go w wybranym przez siebie miejscu, i to z dość dużym rabatem. Innowacyjna platforma dedykowana modelowi Outlander 2.4 została stworzona przez agencję interaktywną Digital Sunset.
O autorze
0 min czytania 2012-07-26

Celem projektu było wprowadzenie Outlandera 2.4 do sprzedaży internetowej oraz umożliwienie dokonywania rezerwacji wybranego modelu samochodu online. Agencji powierzono zaprojektowanie layoutu graficznego nowego serwisu marki Mitsubishi, a także oprogramowanie platformy rezerwacyjnej i przygotowanie kreacji linii kreatywnych GIF do promocji i komunikacji w mediach elektronicznych.

– Cieszymy się, że mieliśmy okazję współtworzyć ten innowacyjny projekt, który mam nadzieję zapoczątkuje kolejne nowatorskie rozwiązania w kwestii zakupu nowych aut przez Internet. Jest to bowiem wciąż nie wykorzystywany jeszcze kanał sprzedaży samochodów w Polsce – komentuje Jędrzej Basiński, dyrektor zarządzający Digital Sunset. Praca nad serwisem dała nam wiele satysfakcji, bowiem bardzo dobrze czujemy się w projektach dla branży motoryzacyjnej – dodaje Basiński.

Szczegółowe case study z realizacji można znaleźć na stronie www.digitalsunset.pl/case-study 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj