TD Bank ruszył z kampanią OOH, której celem jest zachęcenie do zakupu choć najmniejszej części wartości znanych globalnych marek. Oferta zaczyna się już od 1 dolara, co ma pokazać, że inwestowanie jest dla każdego, również dla młodszych.
„Loophole” w reklamie banku
Kampania opiera się na prostej wizualnej sztuczce. Charakterystyczne zielone billboardy TD Banku posiadają wycięte kwadraty, przez które, na odpowiednio wykadrowanym zdjęciu, widać fragmenty logo Nike, Coca‑Cola czy Apple. Dzięki temu, bez naruszania praw, bank mógł nawiązać do potęgi marek.
Ponadto, do zastosowanego mechanizmu pasuje hasło, które widać na reklamach – „Own a piece of it”.




Za realizację kampanii odpowiada Ogilvy Canada.
Kreatywność kontra przepisy
TD Bank pokazuje, że ograniczenia prawne nie muszą być przeszkodą, ale mogą być inspiracją do stworzenia kreacji. Kampania to pomysł na odświeżenie reklam w sektorze bankowo‑finansowym. Zielone billboardy z fragmentami logotypów nie tylko przyciągają wzrok, ale też komunikują dostępność inwestowania w globalne marki bez dużego kapitału.
fot. BrandGully