Upoluj wejściówkę na AIBA 2025 [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na AIBA 2025 [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na AIBA 2025 [KONKURS]

4 sceny tematyczne, 50+ prelegentów z topowych tech marek świata – upoluj wejściówkę na konferencję o realnych wdrożeniach AI.

SZCZEGÓŁY

„Own a piece of it”: wycięte okienka w reklamach TD Banku zachęcają do inwestowania w globalne marki

Kampania TD Bank „Own a piece of it”
TD Bank prezentuje kampanię OOH „Own a piece of it” z billboardami wyposażonymi w wycięte okienka, przez które widać logotypy znanych marek. To sugestia, by kupić kawałek wielkiego brandu.
O autorze
1 min czytania 2025-07-31

TD Bank ruszył z kampanią OOH, której celem jest zachęcenie do zakupu choć najmniejszej części wartości znanych globalnych marek. Oferta zaczyna się już od 1 dolara, co ma pokazać, że inwestowanie jest dla każdego, również dla młodszych.

„Loophole” w reklamie banku

Kampania opiera się na prostej wizualnej sztuczce. Charakterystyczne zielone billboardy TD Banku posiadają wycięte kwadraty, przez które, na odpowiednio wykadrowanym zdjęciu, widać fragmenty logo Nike, Coca‑Cola czy Apple. Dzięki temu, bez naruszania praw, bank mógł nawiązać do potęgi marek.

Ponadto, do zastosowanego mechanizmu pasuje hasło, które widać na reklamach – „Own a piece of it”.

Za realizację kampanii odpowiada Ogilvy Canada.

Kreatywność kontra przepisy

TD Bank pokazuje, że ograniczenia prawne nie muszą być przeszkodą, ale mogą być inspiracją do stworzenia kreacji. Kampania to pomysł na odświeżenie reklam w sektorze bankowo‑finansowym. Zielone billboardy z fragmentami logotypów nie tylko przyciągają wzrok, ale też komunikują dostępność inwestowania w globalne marki bez dużego kapitału.

fot. BrandGully

PS Pusty patyczek po lodzie głównym motywem kampanii „Devoured” Häagen‑Dazs

PS2 „Właśnie trwa połączenie w sprawie zaginionego dziecka”: tysiące ekranów DOOH zmieniają się w dzwoniące telefony w kampanii społecznej Fundacji ITAKA