Pachnący ogórkiem i różami outdoor marki Hendrick’s Gin w londyńskim metrze

Pachnący ogórkiem i różami outdoor marki Hendrick’s Gin w londyńskim metrze
Popularna szkocka marka Hendrick’s Gin postanowiła w nietypowy sposób wypromować swój flagowy trunek – na ścianach i podłodze tunelu stacji King’s Cross w Londynie pojawiły się pachnące ogórkiem i różami grafiki oraz napisy w charakterystycznych dla brandu wiktoriańskich motywach.
O autorze
0 min czytania 2019-08-20

To nie pierwsza taka niekonwencjonalna promocja marki Hendrick’s Gin w londyńskim metrze, ale niewątpliwie najbardziej okazała. Firma bowiem wykorzystała ponad 70-metrową podłogę oraz ściany tunelu na stacji King’s Cross i umieściła tam niezwykłe plakaty w charakterystycznych dla brandu wiktoriańskich motywach.

Co ciekawe, osoby przechadzające się tunelem metra mogły poczuć aromaty ogórka oraz róż – czyli zapachy typowe dla flagowego trunku marki. 

Niekonwencjonalny outdoor Hendrick’s Gin zachwycać będzie jeszcze do połowy września br., więc jeśli wybieracie się w najbliższym czasie do Londynu, to warto zajrzeć na tamtejszą stację King’s Cross. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za realizację odpowiada agencja Space.

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Androidy na stacji, wagony w wystroju świątecznym, zdjęcia kotów na ścianach, zmiana nazwy peronu metra albo… interaktywna wystawa poświęcona Davidowi Bowiemu – to tylko niektóre przykłady działań marketingowych, które można przeprowadzić na stacjach metra.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się