14 lutego 2021 roku stacja TVN pokazała specjalny show „Jesteśmy w domu!”, w którym zaprezentowano wiosenną ofertę programową Grupy TVN Discovery Polska. TVN powraca z nowościami nieco wcześniej niż zwykle. W 2021 roku wiosenna ramówka startuje już od połowy lutego, choć niektóre programy pojawią się dopiero w marcu lub kwietniu. Na antenach stacji możemy spodziewać się nowych odcinków dobrze znanych programów, które od lat cieszą się ogromną popularnością.
Billboardy sponsorskie przygotowane przez firmę emitowane będą w prime time na antenach TVN 24 i HGTV od 1 do 31 marca 2021 roku, przy takich programach jak „Pomysłowe Projekty” czy też już 3 sezonie „Para w Remont” prowadzonym przez Mirellę Firchał-Kępczyńską i Marcina Kępczyńskiego.
Zobacz również
Wiosna nadchodzi wielkimi krokami. Wraz z nią całkiem nowe sezony ulubionych programów wnętrzarskich, budowlanych i ogrodowych. W kolejnej odsłonie kampanii reklamowej postawiliśmy na sprawdzone, znane i lubiane formaty oraz wiodący kanał informacyjny. Będzie mnóstwo pięknych wnętrz oraz charyzmatycznych ludzi! Skoro „Dom Dziełem Życia”, to „JesteśMY w Domu” z TVN24 i HGTV – komentuje Jacek Wach, Dyrektor ds. Marketingu w PAGEN Sp. z o.o.
Firma PAGEN w swoim przekazie marketingowym stawia na niezależnych twórców, przekonanych o tym, że największym dziełem ich życia jest dom, który tworzą dla swoich bliskich. Kreacje wizerunkowe firmy w nienachalny sposób prezentują okna, drzwi tarasowe HST, bramę garażową oraz drzwi wejściowe. Celem kampanii jest budowanie świadomości marki, podkreślenie zmian wizerunkowych, a przy tym komunikowanie wartości, które są fundamentem jej działalności.
Słuchaj podcastu NowyMarketing