PAH szuka agencji do obsługi mediowej

PAH szuka agencji do obsługi mediowej
Polska Akcja Humanitarna (PAH) otwiera przetarg na agencję, która zapewni jej obsługę mediową. Wybrana przez PAH agencja zajmie się m.in. opracowaniem strategii mediowej, zarekomenduje zestaw mediów do poszczególnych kampanii oraz będzie kupować media w imieniu PAH. Umowę przewidziano na dwa lata, a jej budżet sięga 1,8 mln zł.
O autorze
1 min czytania 2024-06-27

PAH poszukuje partnera, z którym nie tylko będzie mogła działać na rzecz spełnienia ważnych celów, ale także realizować ciekawe i kreatywne projekty, które zawalczą o prestiżowe nagrody branżowe. Aby dana agencja mogła zawrzeć umowę ramową, będzie musiała pomyślnie wykonać ćwiczenie przetargowe. Przetarg na wyłonienie agencji mediowej został przedłużony do 7 lipca br. Organizacja dopuszcza wybór kilku agencji do współpracy.

Postępowanie przetargowe składa się z dwóch etapów. Etap I zakłada ocenę ofert pod względem kompletności dokumentów przetargowych i spełnienia kryteriów minimalnych oraz ocenę merytoryczną zgodnie z kryteriami wyboru. W dalszej kolejności – na podstawie ocen z etapu I – komisja przetargowa zaprosi do udziału w etapie II maksymalnie 3 firmy w terminie 14 dni kalendarzowych od otwarcia ofert. W II etapie agencje zostaną poproszone o wykonanie ćwiczenia i tabel cenowych – na tej podstawie zostaną wybrane zwycięzcy postępowania. 

Oferty można składać pod adresem: https://www.pah.org.pl/wp-content/uploads/2024/06/Invitation-Media-House-Tender-PAH-2.pdf. Tam też dostępny jest regulamin.

Zdjęcie główne: mat. pras.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj