PAH poszukuje partnera, z którym nie tylko będzie mogła działać na rzecz spełnienia ważnych celów, ale także realizować ciekawe i kreatywne projekty, które zawalczą o prestiżowe nagrody branżowe. Aby dana agencja mogła zawrzeć umowę ramową, będzie musiała pomyślnie wykonać ćwiczenie przetargowe. Przetarg na wyłonienie agencji mediowej został przedłużony do 7 lipca br. Organizacja dopuszcza wybór kilku agencji do współpracy.
Postępowanie przetargowe składa się z dwóch etapów. Etap I zakłada ocenę ofert pod względem kompletności dokumentów przetargowych i spełnienia kryteriów minimalnych oraz ocenę merytoryczną zgodnie z kryteriami wyboru. W dalszej kolejności – na podstawie ocen z etapu I – komisja przetargowa zaprosi do udziału w etapie II maksymalnie 3 firmy w terminie 14 dni kalendarzowych od otwarcia ofert. W II etapie agencje zostaną poproszone o wykonanie ćwiczenia i tabel cenowych – na tej podstawie zostaną wybrane zwycięzcy postępowania.
Zobacz również
Oferty można składać pod adresem: https://www.pah.org.pl/wp-content/uploads/2024/06/Invitation-Media-House-Tender-PAH-2.pdf. Tam też dostępny jest regulamin.
Zdjęcie główne: mat. pras.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]