Znani i lubiani zdecydowali się pokazać swoje twarze na billboardach oraz na stronie internetowej, aby zachęcić wszystkich ludzi dobrej woli do finansowego wsparcia dla bezdomnych zwierząt. Dodatkowo Rafał Zbieć wystąpił w viralu wspierającym akcję.
Zobacz również
Pomysł akcji polega na przekazywaniu paczek żywnościowych zwierzętom przebywającym w schronisku w Korabiewicach. Mieszka tam mnóstwo psów i koni; są koty, świnie, kozy, a nawet niedźwiedzie. Zgodnie z hasłem: „Daj piątaka na bezdomniaka” każdy może pomóc, przekazując na cele schroniska 5 złotych. Do tej kwoty dokładają się producenci karm i artykułów dla zwierząt, tworząc pakę żywnościową o dużo większej wartości.
Akcja organizowana jest przez Fundację Viva! oraz sklep internetowy keko.pl, patronat honorowy sprawuje Prezydent m.st. Warszawy oraz Business Centre Club.
Za strategię, kreację, produkcję filmu viralowego oraz przygotowanie strony internetowej odpowiedzialna jest agencja AtomClick.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing