Pako Lorente to polska marka od lat słynąca z bogatej oferty odzieży i dodatków dla mężczyzn. W kolekcjach marki klienci znajdą wysokiej jakości garnitury, koszule oraz dopełnienie stylizacji w postaci jakościowych akcesoriów. Każdy mężczyzna odnajdzie w Pako Lorente idealny zestaw na każdą okazję – biznesową, casualową, czy specjalną okazję. Marka oferuje też linię klasycznych i nowoczesnych garniturów ślubnych.
Pako Lorente od kilku sezonów wybiera nieszablonowe sposoby na komunikację. W poprzednich sezonach mogliśmy obserwować rozwój Klubu Kultur i wybór ambasadorów spośród klientów marki. W tym sezonie team kreatywny postanowił wykorzystać do kampanii możliwości jakie daje sztuczna inteligencja.
Zobacz również
– Zastosowanie w kampanii promującej kolekcję na sezon jesień-zima 2023 grafik stworzonych przez sztuczną inteligencję to przełom i nowy kierunek w tworzeniu koncepcji kreatywnych – mówi Natalia Eljaszuk, head of visual communication Pako Lorente. – Wygenerowane z wykorzystaniem AI obrazy najnowszej kampanii łączą pracę ludzką w postaci fotosów z narzędziem sztucznej inteligencji, dzięki której powstały tła – dodaje.
W kampanii wykorzystano motyw metra. Nawiązano po pierwsze do zasięgu i łączenia lokalizacji, Metro łączy różne przystanki, a produkty marki dostępne są w wielu miejscach. Sama firma utrzymuje też silne relacje ze swoimi klientami angażując ich do tworzenia świata marki. Po drugie nawiązano do wygody i funkcjonalności tego środka transportu. Tak jak metro oferuje łatwość podróżowania, marka zapewnia wygodę w korzystaniu z oferty i lekkość w tworzeniu codziennych stylizacji. Ponadto metro daje pewność swoim użytkownikom, tak jak marka jest pewna swoich klientów.
– Hasło kampanii w tym sezonie to „Pewni Ciebie”. Jesteśmy jako marka pewni, że nasi klienci są gotowi na wyzwania, jakie czekają na nich w życiu prywatnym i zawodowym oraz że każdy z nich poradzi sobie z nimi doskonale osiągając kolejne sukcesy. Poza tym jesteśmy też pewni, że będą zawsze wyglądać świetnie opuszczając salon Pako Lorente” – mówi Rafał Chrapkowicz, prezes Pako Lorente.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Hasło kampanii jest też zapowiedzią nowych działań i komunikacji marketingowej skupiającej się na kliencie i jego potrzebach, dlatego będzie od tego sezonu głównym claimem marki, która planuje wdrożenie długofalowej strategii skoncentrowanej na kliencie właśnie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
To pierwsza kampania wśród marek odzieży dla mężczyzn, w której wykorzystano narzędzia sztucznej inteligencji. Dodatkowo motyw metra świadczy o kreatywnym i unikatowym podejściu oraz zdecydowanie wyróżnia się na tle konkurencji.
Kampania obejmuje działania w internecie i mediach społecznościowych oraz POS i witryny sklepowe.