fot. Blue Cherry Studio – Piotr Kordys, Internet Beta 2013
W dniach 11 – 13 września w Rzeszowie podczas 5. konferencji InternetBeta, objętej patronatem przez NowyMarketing, odbyło się ponad 20h prezentacji. Listę prelegentów i relacje (1. dzień, 2. dzień) publikowaliśmy w poprzednim tygodniu – teraz czas na przedstawienie najciekawszych prezentacji:
Zobacz również
Roman Łoziński, K2: Opowieść o zepsutym kompasie
Michał Cortez, The Addictives: eCommerce bez eCommerce – wsparcie sprzedaży dla marek nieposiadających e-sklepu
Tomasz Karwatka, Divante: Growth Hacking dla e-Commerce
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Krzysztof Murzyn, Grupa Unity: Strategie multichannel dla liderów branżowych
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Paweł Sala: Rzecz o pieprzeniu – Lead Nurturing, czyli jak z subskrybenta zrobić Klienta
Krzysztof Sobieszek i Marcin Barcinski: Mad Men vs. Math Men
Magdalena Szmidt, MOSQI.TO: Lokalnie też fajnie – „Przysiądź się!” przykład działań dla IKEA Łódź
Maciej Płonka, Hubert Turaj, EDISONDA: Dashboardy, modele mentalne i mikrointerakcje – efektywne systemy dla power userów
Dominik Koza, Hand Made: Internet Beta 2013 vs normalni ludzie (wycinek z prezentacji „Online wchłonął offline czy odwrotnie?”)
Hanna Strzałkowska i Krzysztof Sobieszek, Research.NK: „M jak mama czy m jak mobile?”
Szymon Szymczyk, Kolko PR, Prowly.com: 20 pieprzonych minut. Co social media zrobiły z informacją.
Paweł Tkaczyk, MIDEA: A teraz, Pinokio, kłam!
Maciej Ossowski, GetResponse: Snowden, kłamstwa i wiadomości email. Kto dziś zagląda do naszych skrzynek i jaką cenę za to płacimy?
Paweł Preneta, Ideo: Co sprawia, że Twój sklep zarabia? E-commerce od kuchni.
Ireneusz Dworzyński, Grupa Unity: Od SEOMOZ do MOZ…W poszukiwaniu trendów w e-marketingu
Piotr Wilam, Innovation Nest: Blaski i cienie modeli biznesowych
Michał Sadowski, Brand24: Poradnik przedsiębiorcy internetowego
KontestacjaTV – kontestacyjne wywiady z prelegentami