Projekt Green The Bid skupia specjalistów z branży filmowej i reklamowej, którzy zobowiązują się do redukcji negatywnego wpływu na środowisko przy realizacji projektów. Papaya Films jest jedynym domem produkcyjnym z Polski i będzie współpracować w stowarzyszeniu m.in. z Netflix’em, Sony Pictures, Warner Bros, Paramount Pictures, Somesuch, Biscuit i Pulse Films.
– W naszej obecnej ekologicznej strategii skupiamy się przede wszystkim na dokładnej analizie działań, a w kolejnym kroku na zmniejszaniu emisyjności. Dlatego, między innymi, od początku 2023 liczymy ślad węglowy każdej produkcji – mówi Justyna Górniak, chief people & sustainability officer w Papaya Films.
Zobacz również
– Spółki Papaya w Londynie i Nowym Jorku umożliwiają nam zasiadanie przy stole z najbardziej doświadczonymi podmiotami na świecie. Dzięki temu należymy już do organizacji takich jak Ad Net Zero, Albert i AdGreen i przenosimy know-how i dobre praktyki na rynek polski – dodaje Górniak.
Jednocześnie Papaya Films jest w trakcie przystąpienia do organizacji Science Based Target, globalnej inicjatywy, która wspiera firmy w ustalaniu i realizacji ambitnych celów klimatycznych opartych na dowodach naukowych.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach