Papaya Films dołączyła do globalnej inicjatywy Green The Bid

Papaya Films jest stowarzyszona w międzynarodowych inicjatywach na rzecz środowiska: Ad Net Zero, AdGreen, a teraz także w Green The Bid.
O autorze
1 min czytania 2023-02-28

Projekt Green The Bid skupia specjalistów z branży filmowej i reklamowej, którzy zobowiązują się do redukcji negatywnego wpływu na środowisko przy realizacji projektów. Papaya Films jest jedynym domem produkcyjnym z Polski i będzie współpracować w stowarzyszeniu m.in. z Netflix’em, Sony Pictures, Warner Bros, Paramount Pictures, Somesuch, Biscuit i Pulse Films.

– W naszej obecnej ekologicznej strategii skupiamy się przede wszystkim na dokładnej analizie działań, a w kolejnym kroku na zmniejszaniu emisyjności. Dlatego, między innymi, od początku 2023 liczymy ślad węglowy każdej produkcji – mówi Justyna Górniak, chief people & sustainability officer w Papaya Films.

– Spółki Papaya w Londynie i Nowym Jorku umożliwiają nam zasiadanie przy stole z najbardziej doświadczonymi podmiotami na świecie. Dzięki temu należymy już do organizacji takich jak Ad Net Zero, Albert i AdGreen i przenosimy know-how i dobre praktyki na rynek polski – dodaje Górniak.

Jednocześnie Papaya Films jest w trakcie przystąpienia do organizacji Science Based Target, globalnej inicjatywy, która wspiera firmy w ustalaniu i realizacji ambitnych celów klimatycznych opartych na dowodach naukowych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj