Papaya Films wprowadza Kodeks Etyczny dla partnerów biznesowych

Papaya Films buduje środowisko biznesowe funkcjonujące w oparciu o najwyższe standardy i wprowadza kodeks etyczny dla swoich partnerów. W 2017 r. firma wprowadziła Kodeks Etyczny dla pracowników w biurach w Warszawie, Londynie i Nowym Jorku.
O autorze
1 min czytania 2020-09-17

Kolejnym krokiem jest rozszerzenie tej polityki na podwykonawców, partnerów biznesowych.

– Zależy nam by zasady, które wyznajemy w ramach Papaya Films były reprezentowane i przestrzegane również szerzej, w okresie całej produkcji i przez wszystkie osoby pracują z nami zarówno krótkoterminowo, jak również na zasadach współpracy stałej – mówi Kacper Sawicki, CEO & executive producer Papaya Films.

Dokument jest również odpowiedzią na rosnące wymagania i standardy pracy w branży marketingowej. Oprócz szacunku i praw człowieka porusza również kwestię dbałości o środowisko naturalne, etyki w biznesie i poufności.

– Do każdej umowy, dokumentów produkcyjnych będzie dodawany link do naszej strony internetowej, na której znajduję się Kodeks Etyczny dla Partnerów oraz będziemy prowadzić kampanię informacyjną wśród naszych stałych partnerów, podwykonawców – dodaje Antonina Scipio del Campo,manager communication, publishing & data Papaya Films.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kodeks Etyczny dla Partnerów Papaya Films dostępny jest na stronie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing