Pasaże Tesco wystartowały z kampanią wizerunkową. Kim są Ambasadorzy tej sieci?

Pod hasłem „Odkryj z nami sposób na udane zakupy” ruszyła teaserowa odsłona kampanii centrów handlowych Pasaż Tesco. Sieć reklamuje troje wyjątkowych Ambasadorów, których klienci poznają już 1 września.
O autorze
0 min czytania 2017-08-18

Pierwsza odsłona została zaplanowana w okresie 16 – 30 sierpnia br. Odbiorcy będą mieli za zadanie domyślić się kim są tajemniczy Ambasadorzy Pasaży Tesco, widząc jedynie fragmenty ich twarzy.

W kolejnej odsłonie, którą zaplanowano od 1 do 30 września konsumenci poznają założenia kampanii oraz co najważniejsze, zobaczą jej bohaterów. Celem kampanii jest upgrade wizerunku Pasaży Tesco oraz pozyskanie nowych klientów. Kampania jest prowadzona na billboardach i citylightach w 22 polskich miastach, w których można znaleźć główne centra handlowe Pasaż Tesco. 

Za strategię oraz kreację kampanii odpowiada agencja Garden of Words, media zaplanował dom mediowy Initiative. Działania potrwają do marca 2018 roku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj