O pizzerii Avocado Przeworsk jeszcze kilka dni temu nie było zbyt głośno. Zmieniło się to diametralnie po publikacji na fanpage’u na Facebooku posta o wulgarnej treści „DLA WSZYSTKICH KTÓRYM NIE SMAKUJE NASZE JEDZENIE .NIE PODOBA SIĘ TO WYPIERDALAĆ!!!”. W ciągu kilku godzin zebrał on kilkanaście tysięcy like’ów i udostępnień.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Pizzeria po niedługim czasie wpis usunęła i zamieściła przeprosiny, tłumacząc, że jej konto padło ofiarą ataku hakerskiego.
Temat od razu podchwyciły fanpage różnych marek i firm i w swoich RTM-owych postach odwołały się do wulgarnego wpisu.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Patoinfluencerzy są niezwykle atrakcyjną grupą zarówno dla młodych odbiorców, jak i reklamodawców, którzy nie boją się z nimi współpracować. Jak marki wykorzystują ich popularność w celach promocyjnych?