Pato-post pizzerii hitem internetu

Pato-post pizzerii hitem internetu
Czy wulgarny post może być dobrym sposobem na reklamę? Facebookowy wpis pizzerii Avocado Przeworsk podbija internet.
O autorze
0 min czytania 2020-02-06

O pizzerii Avocado Przeworsk jeszcze kilka dni temu nie było zbyt głośno. Zmieniło się to diametralnie po publikacji na fanpage’u na Facebooku posta o wulgarnej treści „DLA WSZYSTKICH KTÓRYM NIE SMAKUJE NASZE JEDZENIE .NIE PODOBA SIĘ TO WYPIERDALAĆ!!!”. W ciągu kilku godzin zebrał on kilkanaście tysięcy like’ów i udostępnień.

Pizzeria po niedługim czasie wpis usunęła i zamieściła przeprosiny, tłumacząc, że jej konto padło ofiarą ataku hakerskiego.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Temat od razu podchwyciły fanpage różnych marek i firm i w swoich RTM-owych postach odwołały się do wulgarnego wpisu.

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Patoinfluencerzy są niezwykle atrakcyjną grupą zarówno dla młodych odbiorców, jak i reklamodawców, którzy nie boją się z nimi współpracować. Jak marki wykorzystują ich popularność w celach promocyjnych?

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się