Nowy szef londyńskiego oddziału będzie odpowiedzialny m.in. za rozwój projektów łączących różne obszary kompetencyjne firmy m.in. link building, content marketing, social media i digital.
SEOgroup to marka działająca od 2008 roku. Specjalizuje się w usługach z zakresu akwizycji i retencji w internecie. Wliczają się w to działania z wykorzystaniem SEO/PPC, link buildingu, kampanii social media, content marketingu, influencer marketingu YouTube, Reklamy Mobilnej, sieci afiliacyjnych, itd. Firma pracowała m.in. dla takich marek jak: NETIA, Sferis, Pewex, Nokaut, DB Schenker, Ergo Hestia, Meble Wójcik, Solaris Bus & Coach, Morizon, Badura, Gratka, eButy.pl, OSRAM, ShowRoom, Toyota, Prima Power, Klinika Ambroziak, BoConcept, Balticon, Audi czy Lexus Trójmiasto. Obecnie posiada trzy biura w Gdyni, Warszawie oraz Londynie.
Zobacz również
Ślusarek poza koordynacją interdyscyplinarnych projektów z zakresu digital marketingu będzie również odpowiedzialny za obsługę stałych klientów firmy. Pierwszym zaś jego zadaniem będzie zbudowanie zespołu specjalistów dedykowanego do pracy w londyńskim biurze.
Patryk Ślusarek jest absolwentem Wydziału Zarządzania na Uniwersytecie Gdańskim, ze specjalizacją informatyka. Oprócz pracy związanej ściśle z jego wykształceniem, inwestuje także w start-upy i nieruchomości. Od 10 lat mieszka w Londynie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]