Podczas wizyty w Trójmieście para odwiedziła m.in. Europejskie Centrum Solidarności, Park Oliwski, Westerplatte, Górę Gradową, przepiękną starówkę oraz strefę gastronomiczną 100cznia.
Paulina Łaba-Torres jest aktorką teatralną i dubbingową. Z kolei jej mąż, Tomasz Torres, to perkusista zespołu Afromental. W 2019 para pobrała się w Tanzanii, zaś prawdziwą popularność przyniósł im udział w programie „Power Couple” w telewizji TVN. Jak sami mówią, pasję do podróżowania noszą w sobie od najmłodszych lat:
Zobacz również
– Tomek i ja kochamy podróże i staramy się przeznaczać na nie każdą wolną chwilę. W zeszłym roku ze względu na pandemię ruszyliśmy w Polskę, ale nasz kraj urzekł nas do tego stopnia, że jeszcze raz zdecydowaliśmy się spędzić w nim wakacje. Cieszymy się na współpracę z Travelist, bo to prawdziwi eksperci w branży turystycznej. Jesteśmy przekonani, że nasze wspólne doświadczenia i rekomendacje zainspirują setki podróżników do poznania Polski z bliska – zdradza Paulina Łaba-Torres.
W ramach kampanii Poznaj Polskę w ciągu najbliższych kilku miesięcy para odwiedzi najciekawsze polskie miejscowości i regiony, relacjonując swoje wizyty i spotkania z interesującymi osobami w social mediach i na YouTube. Co ciekawe, nagrania nie będą reżyserowane, a realizowane spontanicznie – dlatego w odcinkach pojawią się również zabawne i nieplanowane sceny, jak choćby ta z wizyty w gdańskim porcie, gdzie podczas przeładunku węgla prowadzących zaskoczyła chmura czarnego pyłu, wymuszając zarazem zmianę stroju i poprawki makijażu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– Paulina i Tomek kapitalnie sprawdzają się w roli prowadzących vloga podróżniczego. Sami uwielbiają podróże i poznawanie nowych miejsc, a do tego potrafią zaoferować widzom unikatową mieszankę wiedzy, inspiracji i mnóstwa pozytywnej energii. Z kolei Travelist ze względu na swoje branżowe doświadczenie może przygotować i zorganizować w zasadzie każdą wyprawę. Wspólnie udało nam się stworzyć wyjątkowy model współpracy, w którym razem podróżujemy, wymieniamy się pomysłami i inspirujemy innych – mówi Oliwia Kiermasz, head of brand & communication w Travelist.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Nowym ambasadorom kampanii Poznaj Polskę na trasie towarzyszy także zespół redakcyjny Magazynu Travelist oraz profesjonalni fotografowie i operatorzy drona. Jak mówią przedstawiciele portalu, wszystko po to, by kampania miała wymiar multichannelowy. Rezultatem pracy „w terenie” – poza vlogiem i relacją w social media – będą zatem różnorodne formaty contentowe. Rozbudowane artykuły i przewodniki turystyczne na łamach Magazynu Travelist, tematyczne rozmowy z lokalnymi przewodnikami, kompaktowe one-pagery dostępne dla subskrybentów portalu, pakiety fotografii krajobrazowych oraz krótsze, plenerowe treści wideo. Całość działań będzie dodatkowo wspierana kampanią w serwisie YouTube oraz w mediach społecznościowych zarówno samego portalu, jak i ambasadorów kampanii oraz odwiedzanych miast i obiektów. Travelist postanowił też udostępnić profesjonalne zdjęcia do wykorzystania przez samorządy i hotele w realizacji własnych działań promocyjnych.
Kolejne odcinki cyklu Poznaj Polskę będą dostępne na kanale Travelist w serwisie YouTube, a także na stronach Magazynu Travelist i w social mediach portalu.