Działanie ma charakter lokalny i ma na celu umożliwić osobom zainteresowanym MINI zapoznanie się z flagowymi modelami marki w dogodnym dla nich miejscu i czasie.
W tytułowe role Rozważnego i Romantycznej wcielili się Paweł i Joanna Orleańscy. W spotach małżeństwo Orleańskich, w formie lekkiego i żartobliwego dialogu serca i rozumu, przedstawia najważniejsze cechy modeli MINI – zarówno te bardziej technologiczne, jak i „miękkie”, związane z charakterystycznym designem marki, czy wyposażeniem wnętrza.
Zobacz również
Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja Change Serviceplan, produkcją zajęła się firma Media Ready, a wsparciem mediowym Mediaplus – wszystkie spółki należą do Group One.
![Sprzedaż zagraniczna zgodna z prawem – wyzwania, przykłady błędów i praktyczna checklista [WEBINAR]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/webinar-cross-border-e-commerce-prawo-cover-142x0-c-default.jpg)
Sprzedaż zagraniczna zgodna z prawem – wyzwania, przykłady błędów i praktyczna checklista [WEBINAR]