Działanie ma charakter lokalny i ma na celu umożliwić osobom zainteresowanym MINI zapoznanie się z flagowymi modelami marki w dogodnym dla nich miejscu i czasie.
W tytułowe role Rozważnego i Romantycznej wcielili się Paweł i Joanna Orleańscy. W spotach małżeństwo Orleańskich, w formie lekkiego i żartobliwego dialogu serca i rozumu, przedstawia najważniejsze cechy modeli MINI – zarówno te bardziej technologiczne, jak i „miękkie”, związane z charakterystycznym designem marki, czy wyposażeniem wnętrza.
Zobacz również
-
Dlaczego rowery publiczne to must have reklamy outdoorowej w 2025 r. [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja Change Serviceplan, produkcją zajęła się firma Media Ready, a wsparciem mediowym Mediaplus – wszystkie spółki należą do Group One.
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta