Paweł Kasprzak nabywa udziały w NuOrder

Paweł Kasprzak został współudziałowcem w agencji NuOrder poprzez nabycie 10% udziałów spółki od Michała Siejaka, dyr. zarządzającego NuOrder, jedynego udziałowca.
O autorze
0 min czytania 2016-12-07

 Zaproszenie Pawła Kasprzaka do spółki i wykupienia udziałów jest uznaniem jego zaangażowania i wkładu w rozwój agencji. Paweł nadal będzie obejmował stanowisko head of strategy & client service.

Kasprzak związany jest z agencją NuOrder od 6 lat. Wykształcenie marketingowe zdobywał w szkołach w Wielkiej Brytanii i Szwecji. Prywatnie jest pasjonatem zagadnień strategicznych związanych z konstrukcją i architekturą marki.

Paweł realizował projekty dla takich klientów jak: Bayer, Boiron, Bosch, CEDC, Danfoss, Maspex, Ministerstwo Finansów, Polpharma, PZPN, USP Zdrowie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj