Paweł Patkowski z Orange Polska przewodniczącym Rady Programowej Forum IAB 2016

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska rozpoczął prace nad programem 10., jubileuszowej edycji Forum IAB – najbardziej inspirującej konferencji poświęconej tematyce marketingu internetowego. Nad warstwą merytoryczną wydarzenia będzie czuwać Rada Programowa Forum IAB.
O autorze
1 min czytania 2015-12-17

W tym roku przewodniczy jej Paweł Patkowski, Dyrektor Wykonawczy ds. Marki i Komunikacji Marketingowej Orange Polska, wiceprzewodniczącą jest natomiast Anna Sakowicz, Chief Digital, Data&Analytics Officer SMG Polska.

W nadchodzącym roku odbędzie się jubileuszowa, 10. edycja Forum IAB. Ambicją organizatorów jest dostarczenie uczestnikom unikalnej wiedzy oraz inspiracji zarówno z rynku krajowego, jak i światowego. Nad merytoryką wydarzenia czuwać będzie Rada Programowa Forum IAB. W tym roku po raz pierwszy wyłoniono przedstawicieli Rady, którzy pokierują jej pracami: stanowisko przewodniczącego objął Paweł Patkowski, odpowiedzialny na co dzień za strategię marki oraz komunikację marketingową w Orange Polska, a funkcję wiceprzewodniczącej sprawować będzie Anna Sakowicz, odpowiedzialna za rozwój kompetencji w zakresie komunikacji w mediach cyfrowych w SMG Polska.

Na przestrzeni ostatnich lat Forum IAB zbudowało markę rozpoznawalną i cenioną zarówno w środowisku branży online, jak i wśród marketerów. Również w organizowanym przez IAB Polska konkursie MIXX Awards nagradzamy nie tylko przedstawicieli agencji, ale również firmy szczególnie aktywne w obszarze marketingu internetowego. Wybór przewodniczących Rady Programowej Forum IAB jest odzwierciedleniem tej sytuacji – Paweł Patkowski reprezentuje Orange Polska, zdobywcę nagrody Marketera Roku MIXX Awards 2015, a Anna Sakowicz SMG Polska – laureata w kategorii Dom Mediowy Roku.”, mówi Włodzimierz Schmidt, Prezes Zarządu IAB Polska.

Rada Programowa Forum IAB, jak co roku, składa się z najlepszych ekspertów marketingu internetowego w Polsce. Należą do niej zarówno przedstawiciele branży, jak i biznesu – marketerzy, którzy na co dzień zarządzają budżetami marketingowymi. Zadaniem Rady będzie wybór tematyki tegorocznej konferencji oraz wyłonienie najlepszych prezentacji, które znajdą się w programie Forum IAB 2016. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj